مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: از ایده های خلاقانه جوانان حمایت می کنیم و می توانند با مراجعه ایده های خود را مطرح کنند.

ایده های خلاقانه جوانان  را می پذیریمیاور محمدی  مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه   در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  گفت:  بیشترین مخاطب  ما جوانان هستند  که  ظرفیت خلاقیت بالا و ایده های خوبی دارند و  می توانند با مراجعه به این اداره نظرات و طرح های خود را ارائه دهند و ایده های آنها را می پذیریم.

وی بیان کرد:  مهارت اموزی در کشور ما جز اولویت ها قرار ندارد و باید فرهنگ مهارت آموزی در جامعه رشد کند و به عنوان ارزش اجتماعی تلقی شود.

محمدی بیان کرد: اگر مهارت داشته باشیم  احتمال اینکه بتوانیم در آینده شغل ایجاد کیم بیشتر است.

وی به کارگاه های  آموزشی در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: با توجه به زلزله 21 آبان کارگاه های مهارت آموزی خسارت جدی دیدند و تخریب شدند.

محمدی بیان کرد: در این مدت زلزله  نیز کارگاه ها را تعطیل نکردیم و سعی شد کارگاه هایی که به امکانات سبک تری نیاز دارد مانند صنایع دستی خیاطی  در شهرستان های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی در کانکس ها فعالیت خود را ادامه دهند.

وی افزود:  نکته حایز اهمیت در مسیر مهارت آموزی کیفی سازی آموزش هاست  و مرحله به مرحله با توجه به نیازهای جامعه و اطلاعات به روز باید پیشرفته تر شود.

محمدی گفت:بنا داریم که فردی که آموزش می بیند صرفا فقط  دریافت مدرک نباشد بلکه مهارت واقعی  و با کیفیت را فرا گرفته باشد  و آزمون ها را تخصصی تر و ریز بینانه تر برگزار می کنیم تا افرادی که مهارت کاری واقعی دارند مدرک بگیرند.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه22مرکز فنی و حرفه ای  فعالیت می کنند و 6 هزار حرفه آموزشی در پرتال سازمان تعریف شده است.

انتهای پیام/ز

6 هزار حرفه آموزشی در پرتال سازمان تعریف شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.