بیش از ۱۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سه سال گذشته به خودکفایی اقتصادی رسیده و از گردونه حمایت های کمیته امداد خارج شده اند.

بیش از ۱۲ هزار خانوار مددجو به خودکفایی اقتصادی رسیدند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۲ هزار خانوار تحت حمایت در استان کرمانشاه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۶ به خودکفایی اقتصادی رسیده اند.

جلیلیان افزود: این مددجویان طرح های شغلی خود را با دریافت وام قرض الحسنه اشتغال از سال ۹۲ آغاز و طی این سال ها با ایجاد درآمد  و سرمایه مناسب به خودکفایی رسیده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه های توانمندی مددجویان میزان دستمزد و درآمد پایدار این مددجویان است، بیان کرد: خانوارهای خودکفا شده با این درآمد پایدار، قادر به تامین هزینه های زندگی خانواده خود هستند.

رشید جلیلیان تاکید کرد: کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و خدمات اصلی ترین زمینه های شغلی اجرا شده از سوی مددجویان خودکفا شده کرمانشاهی بوده است.

جلیلیان ادامه داد: اعمال نظارت های فنی و تخصصی و ارائه مشاوره های شغلی تا پنج سال متوالی از سوی ناظران خودکفایی این نهاد یکی از دلایل موفقیت شغل های اجرایی از سوی مددجویان تحت حمایت به شمار می رود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه مددجویان تحت حمایت پس از خودکفایی صرفا از گردونه حمایت های اقتصادی این نهاد خارج می شوند، عنوان کرد: خانوارهای توانمندشده تا زمان نیاز از دیگر خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند می شوند.

کمیته امداد استان کرمانشاه در سه سال متوالی گذشته به منظور ایجاد مشاغل پایدار و درآمدزا برای مددجویان تحت حمایت رتبه نخست در کشور را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ز

 

اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.