امام جمعه موقت سنندج گفت: سخنان سردار سرلشکر سلیمانی خطاب به "ترامپ" عین واقعیت و در دنیا بازتاب داشت و در نهایت وی مجبور می‌شود در مقابل عظمت ایران سر تسلیم خَم کند.

ترامپ مجبور می‌شود در مقابل عظمت ایران سر تسلیم خَم کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماموستا محمد امین راستی عالم برجسته اهل سنت کردستان، در واکنش به تهدیدات و اظهارات نسنجیده و بی‌اساس رئیس جمهور آمریکا، به سخنان حضرت امام راحل (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: مسلمانان و مردم ایران نباید بیشتر از آن حد از "ترامپ" شیطان اکبر انتظار داشته باشند.

وی با اشاره به فرموده خداوند در قرآن گفت: یهودیان و کافران هیچ‌وقت از ضربه‌زدن به مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر اینکه فرهنگ، دین، سنت و منش آن‌ها را قبول کنند که این انتظار آنان نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست چراکه خلاف قرآن و دین مبین اسلام است.

ملت مسلمان دشمن سرسخت کفر و استکبار جهانی است

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: بنده معتقدم تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند نمایندگی اسلام را برعهده داشته باشد چراکه ملت مسلمان در هرجایی که باشند دشمن سرسخت کفر هستند و هیچ‌وقت نمی‌توانند با تفکر شوم استکبار جهانی کنار بیایند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی نماینده واقعی تمام مسلمانان در دنیا است چراکه همیشه حامی و مدافع مظلومان و قشر مستضعف جامعه بوده است.

ماموستا راستی با اشاره به سخنرانی اخیر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: سخنان سردار سرلشکر سلیمانی خطاب به "ترامپ" عین واقعیت و در دنیا بازتاب داشت چراکه "ترامپ" نمی‌تواند هیچ کاری انجام بدهد و در نهایت مجبور می‌شود در مقابل عظمت ایران سر تسلیم خم کند.

وی اظهار کرد: کسانی که دغدغه اسلام را داشتند از سخنان سردار سلیمانی خوشحال شدند چراکه واقعیت‌ها را بیان کرده بودند.

دشمنان توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی گفت: بنده معتقدم دشمنان اسلام جرأت ندارند که فیشکی به طرف نظام جمهوری اسلامی خالی کنند چراکه با پاسخی سخت و کوبنده مواجه می‌شوند.

ماموستا راستی افزود: تهدیدات و اظهاراتی که "ترامپ" بیان می‌کند مصرف داخلی خودشان است چراکه خود دشمنان می‌دانند توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.