فرمانده انتظامی اردستان گفت: 11 تن و 200 کیلوگرم برنج خارجی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در اردستان توقیف شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا هاشمی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای فرمان‌ فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب در زمینه مبارزه جدی با کالای قاچاق فرماندهی انتظامی اردستان در یک ماه گذشته عملکرد قابل‌ توجهی داشته‌ است.

وی با اشاره به توقیف محموله برنج خارجی قاچاق افزود: 11 هزار و 200 کیلوگرم برنج خارجی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال از یک کشنده اسکانیا که در حال عبور از جاده ترانزیت اردستان و تهران بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اردستان گفت: در عملیات دیگری 13 محموله قاچاق در یک ماه گذشته کشف و ضبط شد که این اقلام شامل چند دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز، مواد خوراکی خارجی قاچاق، تنباکو، کفش مجلس و حنای خارجی بود.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد 14 نفر از دستگیرشدگان تحویل مقامات قضائی شده‌اند.

هاشمی‌زاده همچنین مطرح کرد: طی عملیات دیگری در راستای مبارزه با نقاط آلوده و کشف مواد مخدر تعداد 20 نفر دستگیر شده‌اند و 17 پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: در این بازرسی‌ها از پاتوق‌های مواد مخدر بیش از 100 کیلوگرم برگ شاه‌دانه، مقدار قابل‌ توجهی مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و همچنین 5 دستگاه ماشین ضبط و کشف شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.