رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد بالاترین تعداد آرا در تاریخ حزب جمهوری‌خواه به او تعلق دارد.

ترامپ: بالاترین تعداد آرای حزب جمهوری‌خواه در طول تاریخ متعلق به من است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود بار دیگر با طرح ادعایی اعلام کرد تعداد آرای او در میان جمهوری خواهان بالاتر از «آبراهام لینکلن»، رئیس جمهور اسبق آمریکا است.

ترامپ مدعی شد بالاترین تعداد آرای حزب جمهوری خواه را در طول تاریخ دارد.

او در این پیام توئیتری نوشت: واو! بالاترین تعداد آرا در تاریخ حزب جمهوری خواه. با احترام به لینکلن و رونالد ریگان. باید چیزی اشتباه شده باشد، لطفا این آراء را دوباره بررسی کنید.

مشخص نیست ترامپ دقیقا به کدام نظرسنجی و آراء برای مقایسه درصد محبوبیت خود با آبراهام لینکلن اشاره کرده است زیرا نخستین نظرسنجی معتبر مؤسسه گالوپ به دوره ریاست جمهوری «هری ترومن»، سی و سومین رئیس جمهور آمریکا در سالهای 1945 تا 1953 باز می گردد. این در حالی است که آبراهام لینکلن در سال 1865 درگذشت.

ترامپ، پیش از این در مصاحبه با روزنامه انگلیسی سان مدعی شده بود محبوبیت او از آبراهام لینکلن، نخستین رئیس جمهور حزب جمهوری خواه آمریکا بالاتر است. او با اشاره به این که میزان محبوبیت او در میان جمهوری خواهان 92 درصد است  خود را محبوب ترین رئیس جمهور جمهوری خواه این کشور توصیف کرد.

او پیشتر سطح محبوبیت خود را با «باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق آمریکا برابر اعلام کرده بود. این در حالی است که بر اساس نظرسنجی موسسه تحقیقاتی «پیو»، اوباما، محبوب‌ترین رئیس جمهور آمریکا است.

موسسه گالوپ اوایل ماه ژوئیه با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد 90 درصد از جمهوری خواهان آمریکا عملکرد ترامپ را تایید کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار