رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه ملی، از دستور رئیس صداوسیما به مدیران شبکه‌ها برای تدارک برنامه‌های ویژه خبر داد.

علی دارابی مسئول ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رسانه ملی در حاشیه برگزاری نشست هماهنگی این ستاد با دیگر نهادهای دولتی و انقلابی، در خصوص تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در رسانه ملی برای نسل سوم و چهارم (کودکان، نوجوانان و جوانان) به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما در رسانه ملی شبکه های متفاوتی مانند امید، پویا، دو و ... برای کودکان و نوجوانان داریم. برنامه سازان هر یک از این شبکه ها وظیفه دارند تا با طراحی ایده، به معرفی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن بپردازند. ما هم البته در برنامه های گفتگومحوری که برای پخش در نظر گرفته‌ایم، حضور نوجوانان و جوانان را در میزگردها لحاظ می کنیم. در واقع مخاطب اصلی این میزگردها و برنامه های پرسش و پاسخ، نسل جوان ما هستند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما افزود: ما سعی داریم در بسیاری از مستندها و برنامه های گفتگومحور خود درباره انقلاب اسلامی، حضور مستقیم نوجوانان و جوانان را داشته باشیم.

دارابی با تاکید بر صحبت های رئیس سازمان صدا و سیما مبنی بر حرکت هر شبکه بر محور رسالت خود اظهار کرد: دکتر علی عسکری  دستور دادند همه شبکه ها بر اساس رسالت و مخاطب هدف خود برنامه سازی کنند. به دستور او شبکه سه سیما بیشترین تمرکز خود را بر حوزه جوانان می گذارد. ما نیز در این راستا، بخشی از برنامه ها را برای نوجوانان و جوانان تعریف کرده ایم تا بتوانیم با نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی به گفت‌وگو بنشینیم.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در رسانه ملی درباره تعداد و میزان ساعت برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رسانه ملی بیان کرد: در حال حاضر تعداد و ساعت برنامه های رسانه ملی برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مشخص نیست. باید تمام معاونت ها برنامه‌های خود را اعلام کنند تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

ویژه برنامه های رسانه ملی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
ما متولدین دهه 50 و 60 داریم خفه میشیم فقر و بیکاری، اعتیاد و طلاق، تاکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
تبریک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
عالیییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
قربانت
Germany
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
گرونی . بیکاری . تورم . فقر و ژن خوب و ...
آخرین اخبار