جلسه كارگروه فرهنگی و اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه محمدابراهيم الهي تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: كاهش آسيب های اجتماعی جزء اولويت های اول ماست و اين نيازمند هدفمند كار كردن و شناخت جامعه هدف وبا برنامه كاركردن است .

وی گفت : درخصوص موضوع ازدواج باید برنامه‌هایی برای تسهیل ازدواج جوانان درنظر گرفته شود و دراین زمینه باید برنامه‌های فرهنگی هم مدنظر قرار گیرد و درخصوص آسیب‌هایی که متوجه زوج‌های جوان است آموزش و مهارت افزایی صورت بگیرد.

الهی تبار افزود : باید با مهارت آموزی و اهدای تسهیلات و ... برای کاهش معضل بیکاری تلاش کنیم و در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی هرچقدر منظم‌تر و هدفمند‌تر عمل کنیم و هم می‌توانیم استفاده بهتری از منابع داشته باشیم و به صورت متمرکز عمل کنیم تا چندگانه کار کردن جلوگیری شود.

وی به همدلی مردم زلزله زده با مسئولان اشاره کرد و افزود: مردم درمناطق زلزله زده بسیار خوب همکاری می‌کنند همچنین بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت‌های خوبی در مناطق زلزله زده انجام دادند و روی جمعیتی نزدیک به صد هزار نفر مداخلات اجتماعی ودرمانی و روان درمانی انجام دادند و در این خصوص هزینه‌های زیادی کردند.

وی افزود : خوشبختانه توانسته ایم وضعیت مناطق زلزله زده را دراین دو مقوله کنترل کنیم و این روند باید با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

 

 

نتهای پیام/د

 

 

باید برنامه‌هایی برای تسهیل ازدواج جوانان درنظر گرفته شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.