سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در ایام میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) به هزار زوج جوانی که در رواق شیخ طوسی حرم مطهر زندگی مشترک خود را آغاز کردند، بسته آموزشی «الفبا» اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد دژبرسرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی افزود: این مجموعه با هدف آموزش مهارت‌های ارتباطی به زوج‌های جوان در راستای تحکیم بنیان خانواده طراحی شده که در 10 قسمت ارتباط با خانواده همسر، حل تعارض بین زوجین، احساسات و هیجانات در زندگی، ارتباط کلامی و غیر کلامی زوجین و بدرفتاری کلامی در قالب فیلم‌های آموزشی و مشاوره‌ای به تازه عروس و دامادها آموزش داده می‌شود.

وی همچنین از برنامه های این مرکز برای زوج های جوان خبر داد و گفت : تمام زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آن‌ها مربوط به سال‌های 96 به بعد می‌باشد Farhangi.aqr.ir و یا zendegiaqr.ir می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی در طرح «زندگی به سبک رضوی» ثبت نام کنند و از خدمات مشاوره ای و آموزشی که به صورت رایگان به زوج های جوان ارائه می‌شود، بهره مند شوند.

دژبر ادامه داد : به زوج‌های جوانی که در طرح آموزشی و مشاوره‌ای «زندگی به سبک رضوی» شرکت می‌کنند فیش مهمانسرای حضرت رضا(ع) داده می‌شود .

انتهای پیام// ز.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار