استاندار فارس گفت: با قانون بازنشستگی مدیران مشکلی ندارم و استقبال می‌کنم و تا روزی که این مسئولیت را دارم با تمام توان حرکت می‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس صبح امروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول رسانه‌های استان فارس به موضوع بازنشستگی اشاره و اظهار کرد: ۲ ماه نیز یکی از اعداد ۴ سال است که تا روزی که این مسئولیت را دارم با تمام توان حرکت می‌کنم و از طرفی نیز از این قانون استقبال می‌کنم.

استاندار فارس افزود: تا روزی که در فارس هستم مسیر توسعه استان را ادامه می‌دهم.

تبادار همچنین تصریح کرد: مشکلی با بیان چالش ها از طرف مردم ندارم اما باید مراقب بود که دشمنان سوء استفاده نکنند و در این زمینه رسانه می توانند تاثیر فراوان داشته باشند.

وی اضافه کرد: بنیان دمکراسی در رسانه شکل گیرد زیرا پایه دمکراسی است و اگر رسانه چشم بینا باشد مدیران نیز تلاش بیشتر می کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه رسانه ها حلقه واسط مردم با مسئولین هستند، گفت: همیشه از رسانه ها به عنوان افراد با اندیشه مشورت گرفته ام.

وی افزود: سطح و آگاهی اصحاب رسانه استان فارس کم نظیر است و در این زمینه آزادی و آزادمنشی می تواند اعتماد عمومی را به رسانه بیشتر کند.

تبادار ادامه داد: تاکید بر مدیران استان نیز داشته ام که این همسایگی با رسانه ها وجود داشته باشد.

استاندار فارس اضافه کرد: اگر مردم به رسانه اعتماد داشته باشند و مسئولان نیز شناخت کافی داشته باشند و از انتقادات منصفانه استقبال کنند به طور حتم موفق خواهیم بود.

تبادار با بیان اینکه امروز از روزهای سخت رسانه ای است زیرا شاهد بحران های جدید از جانب دشمنان هستیم، تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که برای دشمنی نیاز به کار فیزیکی نیست بلکه همین تبلیغات و فضای مجازی می تواند مردم را تحریک کند.

وی گفت: این نگرانی وجود دارد که هر موضوع اندک از جانب فضاسازی دشمنان تبدیل به بحران شود.

استاندار فارس افزود: امروز وقتی نگاه ما به جامعیت انقلاب اسلامی است همه سلایق باید کنار برود و انسجام و وحدت جایگزین شود.

تبادار درخصوص وضعیت استان فارس نیز اظهار کرد: موضوع سیاست زدگی و سیاسی کاری مشکل فارس بوده و از همان اول شروع به کار بر دور بودن از این فضا نیز تاکید داشتم و باندبازی را کنار زدم در حالی که حتی بسیاری از من انتظارات داشتند.

وی بیان کرد: فارس به شدت نیازمند زیرساخت است و ناچار هستیم که آمار دهیم، اما باید دقت کنیم که آمار مبانی درست داشته باشد.

وی با بیان اینکه راه‌ها و ریل را نمی‌توانیم به عنوان زیرساخت فراموش کنیم و امروز نیز در حال توسعه این مهم هستیم، گفت: ریل اقلید به یزد و شیراز به بوشهر و شیراز به عسلویه در دستور کار است که در سال جاری اقلید به یزد متصل می‌شود.

استاندار فارس تصریح کرد: برای توسعه گردشگری نیازمند فرودگاه و ترمینال هوایی قوی هستیم و بسیاری از وقت خود را در مسیر توسعه زیر ساخت‌ها کرده ام.

تبادار با اشاره به اینکه نگاه مسئولین به زیرساخت‌ها است، اضافه کرد: همیشه طرفدار محیط زیست بوده و هستم.

انتهای پیام/ن

صحبت های استاندار فارس در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول رسانه‌ها

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار