رئیس پلیس راهور لرستان ضمن اشاره به خاموشی‌های مکرر چراغ‌های راهنما به علت قطعی برق، تجهیز این علائم به سیستم برق اضطراری را مطالبه جدی راهنمایی و رانندگی از شهرداری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  منوچهر مرادی، رئیس پلیس راهور استان لرستان با اشاره به قطعی برق و خاموش شدن‌های مداوم چراغ راهنما‌های سطح شهر اظهار کرد: با ورود به روز‌های گرم سال قطعی‌های برق نیز بیشتر شده است و این موضوع در اغلب تقاطع‌ها منجر به خاموش شدن چراغ‌های راهنما می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه چراغ‌های راهنمای شهر به سیستم برق اضطراری متصل نیستند، ضمن اینکه از نبود چراغ راهنما‌های خورشیدی نیز بی‌بهره هستیم.

رئیس پلیس راهور لرستان نصب کلیه تجهیزات و علائم افقی و عمودی را در حوزه خدمات شهرداری عنوان و تصریح کرد: بار‌ها موضوع اتصال چراغ راهنما‌های شهر به سیستم برق اضطراری را با شهرداری در میان گذاشتیم که متاسفانه تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم.

مرادی بیان داشت: راهنمایی و رانندگی نقشی در خاموشی‌های چراغ راهنما نداشته و تنها وظیفه اعمال قانون را عهده‌دار است.

قطعی چراغ‌های راهنمایی در زمان خاموشی ها/ نیاز به نصب سیستم برق اضطراری

وی با بیان اینکه در زمان قطعی برق، برای نظم بخشیدن به ترددها، تعداد ماموران راهنمایی و رانندگی و گشت‌های ویژه را افزایش می‌دهیم، گفت: ماموران با کنترل دستی به کنترل و هدایت وسایل نقلیه می‌پردازند.

رئیس پلیس راهور لرستان در ادامه گفت: با قطع شدن برق و خاموش شدن چراغ‌های راهنما شاهد بی‌نظمی در تردد خودرو‌ها هستیم که این مهم اظهارنظر‌های راهور را در هنگام تصادف نیز دچار اشکال می‌کند.

انتهای پیام/د

 تجهیز علائم راهنمایی با برق اضطراری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.