حمله عناصر مخفی داعش به مناطق شمالی استان دیاله توسط رزمندگان عراقی ناکام ماند.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شماری از هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در شمال شرق استان دیاله درصدد بودند به منطقه «وادی جنت» نفود کنند که توسط نیرو‌های تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی عراق شناسایی شدند.

نیرو‌های بسیج مردمی در یک کمین دقیق موفق شدند تروریست‌های داعش را در منطقه گرفتار کردند و شماری از آنان را در جریان درگیری‌های سنگین از پای درآورند؛ در این کمین خودروی نظامی تروریست‌های داعش توسط نیرو‌های عراقی هدف قرار گرفت و منهدم شد.

به گفته منابع میدانی، شماری از عناصر تروریستی در جریان درگیری‌ها توانستند جان خود را نجات دهند و از منطقه متواری شوند و در نهایت عملیات آنان برای نا امن کردن مسیر‌های ارتباطی شرق استان دیاله ناکام ماند.


بیشتر بخوانید:از حملات سنگین موشکی و توپخانه‌ای علیه گروه‌های تروریستی در شمال سوریه تا واکنش قاطع به حملات پهپادی در پایگاه نظامی حمیمیم روسیه + نقشه میدانی 



انهدام خودروی تروریست‌های داعش

از منطقه «العظیم» در استان دیاله خبر می‌رسد، نیرو‌های تیپ ۲۳ بسیج مردمی و نیرو‌های ارتش عراق موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی داعش را در حد فاصل پایگاه «عاشه» تا منطقه «انجانه» شناسایی و رصد کنند.

نیرو‌های عراقی در ادامه با پشتیبانی جنگنده ها، حملات سنگینی را علیه عناصر تروریستی داعش ترتیب دادند و ۴ انبار سلاح، تونل و ۲ خودروی انتحاری آنان را در این محور منهدم کردند؛ شماری از تروریست‌ها در این درگیری‌ها به هلاکت رسیدند.

در حال حاضر، ۹۲ درصد استان دیاله از جمله مناطق مرکزی، شرقی، غربی و جنوبی در کنترل نیرو‌های عراقی و بخش‌های شمالی استان در کنترل نیرو‌های پیشمرگه کُرد است؛ هسته‌های خاموش داعش هم در بخش‌های شمال، شمال غرب و غرب استان دیاله حضور دارند.

غافلگیری هسته‌های خاموش داعش در استان دیاله عراق/ تلاش ناکام تروریست‌ها برای ناامن کردن جنوب استان نینوا +نقشه میدانی و تصاویر

از مناطق مرکزی استان نینوا خبر‌ها حاکیست، نیرو‌های تیپ ۴۴ بسیج مردمی عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیرو‌های اطلاعات عملیات مبنی بر نفوذ هسته‌های خاموش داعش، از حدفاصل مناطق «الحضر و تل عبطیه» مسیر‌های منتهی به صحرای الجزیره را در جنوب استان مسدود کردند.

غافلگیری هسته‌های خاموش داعش در استان دیاله عراق/ تلاش ناکام تروریست‌ها برای ناامن کردن جنوب استان نینوا +نقشه میدانی و تصاویر

به گفته منابع میدانی، تروریست‌های مخفی داعش در صحرای الجزیره درصدد بودند در روز آینده عملیات‌هایی را علیه مردم و نیرو‌های عراقی انجام دهند و مناطق جنوبی استان را به طور کامل نا امن کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش همچنان در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مناطق مرزی مشترک با سوریه حضور دارند و عملیات نیرو‌های عراقی برای شناسایی و نابودی آنان جریان دارد.

منبع:مشرق

 انتهای پیام/

ناکام ماندن حمله تروریست های داعش در استان دیاله استان عراق

برچسب ها: سوریه ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار