معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: وضعیت اجرای طرح‌ ها در بندر امیرآباد مطلوب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدرضا اللهیار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از طرح های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: با تلاش و مدیریت مناسب همکاران در مجموعه مدیریتی بندر امیرآباد و معاونت فنی و مهندسی این مجموعه، شاهد اجرای مناسب طرح ‌ها در این منطقه هستیم.

وی افزود: البته طرح ‌هایی هم وجود دارد که به دلایل مختلفی مانند تامین تجهیزات از برنامه زمان بندی عقب افتادند و برای رفع مشکلات این طرح ‌ها قرار شد هم در ستاد و هم در بندر پیگیری بیشتری داشته باشیم.

اللهیار با ابراز رضایت از وضعیت اجرای طرح ها در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، گفت: نکته خوب و خوشحال کننده در اجرای این طرح ‌ها استفاده از توان و دانش داخلی است که کمک می ‌کند وابستگی ‌ها به خارج از کشور کاهش یابد.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی درباره چشم‌ انداز توسعه زیرساخت ‌های عمرانی بندر امیرآباد افزود: خوشبختانه امروز بنادر ما در این زمینه وضعیت مناسبی دارند و زیرساخت‌ های عمرانی به شکل مناسبی ایجاد شده است.

اللهیار از در حال انجام بودن طرح‌ های مطالعاتی توسعه زیرساختی بندرامیرآباد خبر داد و گفت: در برخی از مناطق مثل مناطق شرقی بندر نیاز است مطالعات توسعه زیرساختی یا شبکه‌ های تاسیساتی انجام شود که انجام آن در دستور کار است.

وی افزود: امیدواریم با تکمیل زیرساخت ‌های مورد نیاز بندر، پتانسیل ‌های این بخش بیش از پیش فعال شود.

انتهای پیام/ م

بررسی روند اجرای طرح های فنی و مهندسی در بندر امیرآباد

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.