به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جواد ناصریان ظهر امروز در نشست با مسئولان ستاد استانداری بوشهر تکریم ارباب و رجوع را از اولویتهای مجموعههای وزارت کشور دانست و گفت: روزانه بیش از ۵ میلیون نفر به دستگاههای اجرایی مراجعه میکنند که باید تلاش شود مردم از پیگیری خواستههای خود رضایت داشته باشند.
وی از تکلیف وزیرکشور به همه مجموعه وزارت کشور خبردادو بیان کرد: وزیر کشور به همه استانداریها، فرمانداریها و بخشداریها تکلیف کردند که با پاسخگویی مطلوب رضایتمندی مردم را فراهم کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور ایجاد میز خدمت در دستگاههای اجرایی را از تاکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور دانست و گفت: براین اساس میز خدمت در استانداریها و فرمانداریها مستقر و به مرور الکترونیکی میشود.
ناصریان با بیان اینکه مطالبات مردم در مراجعه به میز خدمات ثبت و ضبط میشود افزود: با الکترونیکی شدن میز خدمت در مجموعه وزارت کشور مطالبات و خواستههای مراجعه کنندگان ثبت و ضبط و پیگیری میشود.
وی، از الکترونیکی شدن سامانههای پاسخگویی به مطالبات مردم در مجموعه وزارت کشور خبرداد و بیان کرد: اکنون بخشی از این سامانه در قالب بخش سامد در حال اجراء است و این مجموعه تکمیل و تجهیز میشود که بخشی از ارزیابی شاخصهای عملکردی استانداریها، فرمانداریها و بخشداریها پیگیری مطالبات مردم در قالب تکریم ارباب و رجوع است.
انتهای پیام/م
انتهای پیام/م