جلسه شورای فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان امروز، چهارشنبه 10 مردادماه با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کهزاد سروستانی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در جلسه شورای فرهنگی این ستاد که با حضور سردار حسن شاهوارپور، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) و جمعی از مدیران دستگاه های فرهنگی و معاونان ستاد برگزار شد پس از قرائت دستور جلسه بیان داشت: هدف ما در این شورا تبیین اقناعی امر به معروف و نهی ازمنکر با انجام فعالیت های فرهنگی، پژوهش، تهیه فیلم کوتاه، استفاده از فضای مجازی و شناسایی معروف و منکرات در جامعه و دستگاه ها برای برنامه ریزی برای انجام کار فرهنگی است.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) به برخی از معضلات فرهنگی جامعه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه یک سستی در برنامه های فرهنگی وجود دارد و نباید آن را با سیاست مخلوط کرد، ضمن اینکه باید از حوزه فرهنگ برای ایجاد امنیت کمک کنیم.

در ادامه این جلسه مسلم رحیمی، مدیر کل صدا و سیما مرکز خوزستان از وضعیت فرهنگی در استان و پیگیری نکردن مسئولان عالی رتبه ابراز نگرانی کرد و اذعان داشت: اجرای نظام تنبیه و تشویق مدیران در این زمینه را خواستاریم.

همچنین محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: شکل اجرای برنامه های ما باید جذاب و براساس شناخت جامعه باشد.

سردار حسن شاهوارپور، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن ابراز نگرانی از نبود برخی از مدیران کل دستگاه های فرهنگی استان در این جلسه برخی از معضلات فرهنگی و اجتماعی استان را برشمرد و افزود: دشمن درصدد ایجاد گسل و تشدید گسل های موجود در جامعه است.

وی اذعان کرد: ما باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و در خیلی از جاها باید پیگیر مطالبات مردم و زبان گویای آن ها بوده و از مسئولان بخواهیم که ارتباط با مردم و انجام کار آن ها را در اولویت قرار دهند.

سردار شاهوارپور در ادامه از روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک های استان انتقاد کرد و خواستار تسریع آن ها در این زمینه شد.

انتهای پیام/گ

نگاهی به برنامه های شورای فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.