جلسه ستاد پوشاک مدارس باهدف ساماندهی پوشاک آموزشگاه‌ها در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تشکیل شد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت :وحدت رویه پوشاک مدارس به ویژه در آموزشگاه های دخترانه لازمه نظم آموزشگاهی است اما نحوه خرید پوشاک و محل تهیه آن در اختیار خانواده هاست و مدیران مدارس موظف اند یک نمونه از لباس فرم آموزشگاه را در تابلو اعلانات مدرسه نصب نمایند تا اولیا نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

وی افزود:هیچ آموزشگاهی حق انعقاد قرارداد شفاهی یا کتبی با تولیدی های پوشاک را ندارد و اولیای دانش آموزان مختاراند تا قبل از زمان شروع کلاس ها نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

نیک مقام تاکید کرد: نمایندگان تولیدی های پوشاک حق ورود به مدارس را نداشته و همچنین مدیران نیز از تبلیغ ، توزیع تراکت و ارجاع دانش آموزان به تولیدی های خاص خودداری کنند.

نیک مقام در پایان با عنایت به آیین نامه اجرایی مدارس گفت:مدیران مدارس نسبت به وضع مالی دانش آموزان اشراف داشته باشند و حتما از اجبار آن ها نسبت به تهیه پوشاک جدید خودداری کنند.

گفتنی است؛ بر اساس آیین نامه اجرایی مدارس ، تغییر فرم و رنگ در لباس دانش آموزان حداقل تا 3 سال متوالی ممنوع بوده و همچنین پس از طی شدن زمان مذکور طرح و رنگ جدید باید با نظر انجمن اولیا در مدارس مصوب گردد.

انتهای پیام/م

توجه به لباس دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.