مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی استان بوشهرگفت: از ابتدا سال جاری تاکنون ۴۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۳۶ طرح کشاورزی این استان پرداخت شده است.

۴۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی بوشهر پرداخت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالحسین خلعتی روز چهارشنبه گفت: این تسهیلات ۸۷ درصد تسهیلات پرداختی استان در بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده و پیش بینی شده با پرداخت این میزان ۵۵۸ فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

وی اظهارداشت: تسهیلات یاد شده به طرح‌های خرد و کوچک روستایی شامل زنبورداری، مرتبط با دام و طرح‌های بزرگ که زمینه ساز اشتغال و توسعه توسط سرمایه گذاران و کارآفرینان است پرداخت می‌شود.

خلعتی یادآورشد: از مجموع اعتبارات تسهیلاتی استان بوشهر ۴۵ درصد بنا بر مصوبه‌های دولت سهم بخش کشاورزی بوده که با بازنگری سازمان مدیریت امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

مدیرامور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر گفت: ساخت واحد‌های تولیدی محصولات گلخانه ای، پرورش ماهی در قفس و آبزی پروری، زنبورداری و گسترش کشت گیاهان دارویی از اولویت‌های اصلی در پرداخت تسهیلات است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری از دی ماه پارسال همزمان با کشور در استان بوشهر اجرایی شد.

وی ادامه داد: جهادکشاورزی استان بوشهر در پنج ماه گذشته درزمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی رتبه دوم را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات اعتباری به ۲۳۶ طرح کشاورزی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.