با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان نائین در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد محموله موادی را در پوشش اتوبوس مسافربری به تهران منتقل کند سریعاً عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، شناسایی خودروی مورد نظر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: سرانجام مأموران حین کنترل خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی اتوبوس مذکور شده و بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی ویژه آن را متوقف کردند.

این مقام مسئول بیان داشت: در این عملیات مأموران با هماهنگی مقام قضائی از اتوبوس مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل صندلی‌های خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه راننده به همراه ۶ سرنشین اتوبوس دستگیر و همراه پرونده به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: مأموران سخت کوش نیروی انتظامی در هر شرایطی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر قاطعانه برخورد کرده و اجازه فعالیت به آن‌ها را نخواهند داد.

 

انتهای پیام/م

کشف مواد مخدر در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار