مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد جدی تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی با کسانی که کالای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه از هفته گذشته  طرح نظارت بر انبارها در دستور کار تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی قرار گرفته است گفت: امروز نوسانات قیمت در بازار هم دغدغه مصرف کنندگان شده و هم فروشندگان و خودداری از فروش کالا و انبار کردن آن از عوارضی است که به این مشکلات دامن می زند.

جودکی بیان کرد: گروه گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه های نظارتی از یک انبار فروشندگان لوازم خانگی بازرسی کردند و کالا های احتکاری را کشف کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: شناسایی انبار ها در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار داردو همه انبار های سطح شهر رصد می شوند و از مردم انتظار داریم ما را همراهی کنند و در این زمینه اطلاع رسانی کنند و چنانچه کالا ها در سامانه جامع انبار ها ثبت کالا نشده باشد تحت عنوان احتکار با آنان برخورد می شود.

جودکی با قدردانی از گزارشات مردمی خواستار همکاری های بیشتر مردم در شناسایی انبارهای احتکار کالا شدند و از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی – ارزی سریعا گزارش تخلف را به سامانه پیامکی رایگان ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ ارسال و یا با تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند تا سریعا نسبت به بررسی گزارش واعمال قانون و همچنین اعلام نتیجه به شماره ارسالی اقدام شود.

انتهای  پیام/ز

شناسایی انبارهای احتکار کالا در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
روغن مایع لادن نایاب شده