بمنظور کاهش حریق و پیشگری از حوادث بازدید مستمر کارشناسان آتش نشانی از تکایا، مساجد و اماکن تاریخی ساری الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: خطرات حریق همواره با پیشرفت‌های تکنولوژی، سیر صعودی دارد، پیوسته بر تعداد و شدت حریق‌ها و انفجارات و در نتیجه بر مقدار خسارات و تعداد تلفات و جراحات افزوده می‌شود.

وی افزود: بیش از ۷۵ تا ۸۰ درصد حریق‌ها قابل پیش بینی و پیشگیری هستند، در صورت رعایت صحیح دستورالعمل ایمنی و آتش نشانی در ساخت و ساز‌ها و بنا‌ها و استفاده از سیستم‌های اعلام حریق و اطفای حریق است.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری با اشاره به اینکه روند بازدید ایمنی توسط کارشناسان سازمان همچون گذشته ادامه دارد، گفت: تیر ماه امسال از ۳۹۷ مورد از اماکن مختلف شهر ساری بازدید ایمنی صورت گرفت.

کلانتری با اشاره به اهمیت بازدید ایمنی در پیشگیری از حوادث و قدردانی از تلاش بی وقفه کارشناسان در این زمینه، افزود: در این مدت از ۳۳۴ واحد مسکونی، ۳۱ واحد تجاری و ۳۲ واحد از ادارات، سازمان‌ها در سطح شهر ساری بازدید ایمنی بعمل آمد.

وی ارائه ۸ گواهی حریق و ۱۵ گزارش کارشناسی شده بنا به درخواست مراجع قضایی، شرکت‌های بیمه و شهروندان حادثه دیده را از دیگر اقدامات اداره پیشگیری و خدمات ایمنی این سازمان بیان کرد.

وی با اشاره به بازدید مستمر کارشناسان از تکایا، مساجد و اماکن تاریخی، گفت: رعایت دستورالعمل ایمنی صادر شده از سوی متولیان، مسئولان و هیات امنای مکان‌های مذکور الزامی است.
انتهای پیام/آ

افزایش ایمنی در اماکن‌های مذهبی ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، اورژآنس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.