معماران هلندی در حال کار بر روی پروژه تبدیل کشتی‌های فرسوده و بازنشسته به خانه‌های لوکس هستند.

کشتی‌های حمل‌ونقل به خانه‌های لوکس تبدیل می‌شوند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیمی از معماران هلندی در حال کار بر روی پروژه تبدیل کشتی‌های از کار افتاده و فرسوده به خانه لوکس با امکانات ویژه و مدرن هستند.

مهندسان این پروژه بلند پروازانه، نام آن را Marin-doc Estate گذاشته‌اند و قصد دارند 14 کشتی را بازسازی کنند. این کشتی‌ها با امکاناتی مدرن، اتاق نشیمنی بزرگ و تراسی زیبا و پر از گیاهان به خریداران عرضه می‌شوند. قرار تمامی 14 کشتی در یک منطقه در هلند در کنار یگدیگر قرار گیرند تا مجموعه‌ای زیبا را به وجود آورند.  مسئولین این شرگت هلندی گفتند: اگر برنامه‌ها با موفقیت و در زمان ممکن به اتمام برسد، پرو‌ژه‌های مشابه‌ای را برای سایر کشورهای جهان در نظر داریم.

پیاده‌سازی این پروژه از اواخر امسال آغاز می‌شود. مهندسان سازنده، پروژه خود را مفهوم زندگی منحصر به فرد نامیده‌اند و آن را بی‌همتا در جهان می‌دانند. شکل و اندازه هر کشتی متفاوت است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه‌های ساخت و قیمت فروش این کشتی‌های لوکس به مشتریان اعلام نشده است.

کشتی‌های حمل‌ونقل به خانه‌های لوکس تبدیل می‌شوند +تصاویر

در ابتدا پروژه کشتی‌های فرسوده با کمک چرتقیل‌های بزرگ در محل‌های تعیین شده قرار می‌گیرند. اولین کشتی که مورد بازسازی قرار می‌گیرد، Kempenaar نام دارد. این کشتی با پایان عمر کاری خود به زودی مورد کاربرد متفاوت قرار می‌گیرد. در کل به نظر می‌رسد 3 اتاق خواب، آشپزخانه، امکانات ذخیره‌سازی، پنجره‌ها، درب‌های کشویی، حمام و یک گاراژ داخلی به عنوان پارگینک خودرو در هرکدام از کشتی‌ها وجود داشته باشد. راه‌پله‌ای زیبا ساکنان را به عرشه بالایی با باغی سرسبز هدایت می‌کند.

کشتی‌های حمل‌ونقل به خانه‌های لوکس تبدیل می‌شوند +تصاویر

کشتی‌های حمل‌ونقل به خانه‌های لوکس تبدیل می‌شوند +تصاویر

کشتی‌های حمل‌ونقل به خانه‌های لوکس تبدیل می‌شوند +تصاویر

بیشتر بخوانید: غول پیکرترین و حیرت انگیزترین هواپیماهای دنیا رابشناسید+ مشخصات و تصاویر 

انتهای پیام/

خانه‌های لوکس در کشتی‌های فرسوده ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.