مدیرکل استاندارد استان یزدگفت: دستگا‌های اجرایی جهت استاندارد و ارتقاء کیفیت کالا نقش مؤثری ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد حسین ماجدی مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: اجرای طرح استاندارد وارتقاء کیفیت کالا و خدمات این است که مدیران و دستگا‌های اجرایی جهت تحقق شعار سال با نظارت و بازرسی‌های مستمری که از کالا وخدمات تولیدی شهرستان دارند سطح کیفیت بالا رفته تا رغبت گرایش مردم به سوی خرید و استفاده از کالا‌های ایرانی افزایش یابد. 

ماجدی افزود: به‌دنبال آن هستیم تا مردم بااطمینان خاطر بیشتری کالا‌ها و مایحتاج زندگی روزمره خود را تهیه واستفاده کنند چرا که این مهم را حق هر استفاده کننده ایی می‌دانیم، ضمن اینکه ایجاد زمینه آرامش و آسایش مردم، از افتخارات ماخدمت گزاران نیز محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: باتوجه به شعار حمایت از کالای ایرانی  از سوی مقام معظم رهبری وظیفه داریم برای شناخت بیشتر و حمایت کالای استاندارد ایرانی واحد‌های تولیدی شهرستان رابرای مردم معرفی کنیم تا بیش از پیش درخرید‌های خود به محصولات آن‌ها توجه کنند.

ماجدی افزود:یکی از مسائلی که ممکن است برای مردم ناشناخته باشد حمایت قانون استاندارد از مصرف کنندگان درقبال خرید محصولات استاندارد است.

ماجدی خاطر نشان کرد:براساس این قانون، اگر تولید کننده‌ای که دارای پروانه استاندارد است، پایین‌تر از سطح استاندارد در بازار عرضه کند مجبور به جبران خسارت مصرف کننده است.

وی جهت ترویج فرهنگ استاندارد درشهرستان خاتم گفت:درصورت همکاری آموزش وپرورش این آمادگی را داریم تا با برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با استاندارد به معلمین بتوانیم درخصوص ضرورت استاندارد بودن کالا وحقوق مصرف کنندگان مطالبی به دانش آموزان ارائه گردد.

کالیبره کردن ترازو‌های سطح شهر ستان خاتم، استاندارد بودن کپسول آتش‌نشانی در دستگاه‌های دولتی ومراکز عمومی، بازرسی واستاندارد سازی پارک‌های شهربازی، تامین نیروی کارشناس استاندارد به عنوان نماینده اداره‌کل استاندارد درشهرستان وبرگزاری دوره آموزشی برای اصناف خاتم از مصوباتی بود که درجلسه کارگروه استاندارد شهرستان خاتم مطرح شد.

انتهای پیام/ی

نظارت و بازرسی‌ دستگا‌های اجرایی جهت حمایت از کالای داخل

برچسب ها: استاندار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار