سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در مقابل پارس جنوبی جم بازی بدی کردیم و میزبان تیم برتر میدان بود.

پارس جنوبی جم تیم برتر میدان بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله ویسی پنجشنبه‌شب در پایان مسابقه پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان با انتقاد از نحوه بازی بازیکنانش اظهار داشت: بازی بسیار ضعیفی را ارائه کردیم و بازی را باختیم.

وی با اشاره به اینکه پارس جنوبی جم در همه نقاط زمین برتر از ما بود، خاطرنشان کرد: این تیم با استفاده مناسب از موقعیت‌ها موفق شد پیروزی را کسب کند و به هر سه امتیاز دست یابد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با تمجید از عملکرد پارس جنوبی جم بیان کرد: پارس جم تیم خوبی است و در حالی که هفته پیش نیز بازی خوبی را ارائه کرده بود، شکست خورد و امروز هم ما خوش‌شانس‌بودیم که بیشتر گل نخوردیم.

وی با بیان اینکه در پایان مسابقه چه ببریم و چه ببازیم باید به داور احترام بگذاریم، ادامه داد: داور این مسابقه داور جوان و خوبی است و در مجموع عملکرد داوری در این مسابقه خوب بود.

ویسی در مورد اضافه وزن میلاد میداوودی کاپیتان تیمش نیز اظهار داشت: این بازیکن از تجربه خوبی برخوردار است و در زمانی که توپ را در اختیار دارد عملکرد مطلوبی دارد و احترام خاصی برای این بازیکن قائل هستیم.

وی اضافه کرد: تیم ما تجربه کافی را برای این مسابقات نداشت، ولی امیدواریم در ادامه مسابقات لیگ شاهد بهبود وضعیت تیم و جبران این شکست باشیم.

انتهای پیام/م

پارس جم از ما برتر بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.