قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اهدای تندیس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زحمات سلیمانی دشتکی استاندار ایلام تقدیر بعمل آورد.

دیدار استاندار ایلام با قائم مقام هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار قائم مقام هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استاندار ایلام گفت: ایلامی‌ها 8 سال مرزداری کردند، جانانه از میهن خود دفاع کردند و زمانی که خانه هایشان ویران شد، چادرنشین دیار و کاشانه خود را ترک نکردند و یک وجب از خاک خود را به دشمن نداشتند.

 سلیمانی دشتکی افزود : امروز همدلی و وحدت و هم افزایی بسیار خوبی در استان وجود دارد بطوری که هم اکنون  بر ریل توسعه در حرکت است.

 وی اظهار کرد:همه سلایق سیاسی بدانند رمز موفقیت و توسعه ایلام وحدت و هم افزایی است.

استاندار ایلام  گفت: برای توسعه روز افزون استان بایستی  در برنامه های تدوینی وحدت سلایق سیاسی مد نظر قرار گیرد چراکه با وحدت و همدلی مسئولان می توانیم استان را به یک استان موفق مبدل کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی در دست اقدام است و علی رغم جنگ روانی آمریکایی‌ها مردم امیدوار پای نظام و انقلاب و دولت ایستاده‌اند و به حول و قوه خدا مشکلات حل می شوند و روزهای خوب تر هم می‌آید.

در پایان قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اهدای تندیس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زحمات سلیمانی دشتکی استاندار ایلام تقدیر بعمل آورد.

 

انتهای پیام/با

 

ایلام بر ریل توسعه در حرکت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.