امام جمعه کرمانشاه مطالبه اصلی مردم را ساماندهی شرایط اقتصادی دانست و خواستار اقدام جهادی مسئولان در خصوص رفع این مشکلات شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به وضعیت نامناسب معیشت مردم و اوضاع بازار اظهار داشت: امروز در کشور مردم درگیر مشکلات معیشتی هشتند و رفع آنها به مدیریت و اقدام جهادی نیاز دارد.

وی با تاکید بر لزوم بررسی مشکلات مردم توسط مسئولان و انجام برنامه‌ریزی و اقدام مناسب برای آن افزود: مشکلات معیشتی نباید بهانه‌ای در دست دشمنان برای راه‌اندازی اغتشاش باشد.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان نظام تمام توان خود را به کار گرفته‌اند و با ایجاد شایعات به مشکلات اقتصادی در بین مردم دامن می‌زنند، اما ملت با این ترفندها و توطئه‌ها بیگانه نیست و سالهاست با آنها درگیر است لذا باید هوشیار باشند.

آیت‌الله علما اشاره‌ای به درخواست مذاکره آمریکایی‌ها با ایران داشت و دور کردن ایران از تمام ارزش‌ها و اصول اسلامی را هدف اصلی آمریکا از مذاکره دانست و گفت: آمریکا همواره با زیاده‌خواهی و رفتار استکباری به‌ دنبال ضربه زدن به ملت ایران بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه باید تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، تصریح کرد: ملت ایران با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی همچنین خواستار برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی شد و بیان داشت: مطالبه اصلی مردم ساماندهی شرایط اقتصادی است.

انتهای پیام/ز


برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.