۴۹ بانوی رزمی کار گیلانی به رقابت‌های کشوری الیت کیک بوکسینگ راه یافتند.

فاطمه لطیفی رئیس روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ گفت:در مسابقات استانی الیت کیک بوکسینگ که با حضور استاد معصومه ضیایی نایب رئیس سبک الیت کیک بوکسینگ کشور و با نظارت نایب رئیس هیات رزمی گیلان در لاهیجان برگزار شد، ۴۹ بانوی رزمی کار گیلانی منتخب و به مرحله کشوری رقابت‌های الیت کیک بوکسینگ راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های الیت کیک بوکسینگ با حضور ۷۰ رزمی کار در اوزان مختلف برگزار شده است افزود: شرکت کنندگان در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باهم رقابت کردند.

رئیس روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور با بیان اینکه در بخش نونهالان در وزن ۲۸-کیلوگرم سارا دخت مفتاح مقام اول و ستاره احمدی مقام دوم را کسب کرد گفت: همچنین در همین بخش در وزن ۳۴- کیلوگرم زهرا یحیی پور، ایلیا فلاح عباسی و متینا حاتمی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

فاطمه لطیفی خاطر نشان کرد: در وزن ۳۷-کیلوگرم نیز رایا خوشکام اول و سیده مایده بهجو دوم شد و در وزن ۴۵+کیلوگرم نیز حنانه ابراهیمی نفر اول و مهسا یوسفی نفر دوم این دوره از رقابت‌ها در بخش نونهالان شدند.

وی با بیان اینکه همچنین در بخش نوجوانان در وزن ۳۰- کیلوگرم ترنم محیطی مقام اول را کسب کرد افزود: در وزن ۳۸- کیلوگرم نیز فاطمه کارگر مقام اول و ملیکا ابراهیم خواه مقام دوم را به دست آوردند.

رئیس روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور اعلام کرد: در وزن ۴۲-کیلوگرم نیز رقیه هوشیار مقام اول، شیدا محمددوست مقام دوم و سیده فاطمه صدرالدین مقام سوم را از آن خود کردند.

فاطمه لطیفی با اشاره به اینکه همچنین در وزن ۴۶-کیلوگرم ستاره همتی اول و مبینا جوانمرد دوم شدند گفت: در وزن ۴۸-کیلوگرم زهرا فیض مقام اول، در وزن ۵۰-کیلوگرم زهرا حلاجان مقام اول، صبا پیردیر مقام دوم و زهرا عشقی مقام سوم را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه در وزن ۵۵-کیلوگرم نیز فاطمه مشعوف اول، زهرا گلباز دوم و مژگان حاتمی سوم شدند افزود: همچنین در وزن ۶۰-کیلوگرم مبینا عابد اول و فاطمه نعمت پور دوم شدند.

رئیس روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز فاطمه سعیدی اول و فاطمه زهرا حیدری دوم شدند.

فاطمه لطیفی خاطر نشان کرد: در بخش جوانان نیز در وزن ۴۸-کیلوگرم ستاره داوطلب اول و لادن بهره ور دوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در وزن ۵۷-کیلوگرم فاطمه یوسف نژاد اول و فاطمه محمدی دوم شدند افزود: در وزن ۶۳+کیلوگرم نیز ملیکا شمس سلیمی اول، نیلوفر شاقلانی دوم و در وزن ۸۰- کیلوگرم یاسمن یعقوبی اول و مریم حسین پور دوم شدند.

رئیس روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور گفت: همچنین در بخش بزرگسالان در وزن ۵۱ کیلوگرم فاطمه احمدی اول، شکوفه اکبری دوم و معصومه صفری سوم شدند.

فاطمه لطیفی با بیان اینکه در وزن -۵۴-کیلوگرم نیز بهاره علیخانی اول و پیمانه عالیان دوم شدند افزود: در وزن ۵۷- کیلوگرم زهرا رضایی اول و بیتا صفری دوم و در وزن ۶۰-کیلوگرم حلیمه نجات مقام اول و سعیده فروزش مقام دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه همچنین در وزن ۸۰-کیلوگرم زهرا مجرد مقام اول و شیدا ظهیری مقام دوم را به دست آوردند گفت: در وزن ۸۵-کیلوگرم هم فاطمه رجبی مقام اول و سپیده پورعلی مقام دوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

رئیس روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور تصریح کرد: نفرات اول تا سوم  رقابت‌های الیت کیک بوکسینگ مجوز حضور در رقابت های کشوری را از آن خود کردند و به مرحله کشوری این دوره از رقابت ها اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اعزام بانوان رزمی کار گیلانی به رقابت‌های کشوری الیت کیک بوکسینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.