رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل از اعلام فراخوان همایش استانی شعر عاشورایی ۷۲ پروانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمدرضا زنگنه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل گفت: به منظور شناخت و حفظ فرهنگ عاشورا و تکریم شاعران این حوزه چهارمین همایش استانی شعر عاشورایی ۷۲ پروانه با حضور شاعران مطرح استان ۱۷ آبان‌ ۹۷ در تالار ارشاد شهرستان هفتکل برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: اشعار عاشورایی، سجایا و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، حضور حضرت زینب(س) در کربلا به عنوان اسوه زنان در عاشورا و یاران امام حسین(ع)، آداب و سنن و فرهنگ و ارزش عاشورا، انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم از موضوع های آثار این همایش است.

زنگنه عنوان کرد: شاعران می‌توانند برای شرکت در همایش حداقل ۳ اثر و حداکثر ۵ اقر به دبیرخانه همایش ارسال کنند. آثار ارسالی لازم است با فونت نازنین ۱۴ در یک ظرف برگ A۴ تایپ شده و به همراه لوح فشرده در قالب WORD به نشانی پستی هفتکل روبروی مخابرات مرکزی، جنب کتابخانه عمومی شهیدان اسلام، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا به آدرس اینترنتی anjomansher۷kl@gmail.com به دبیرخانه همایش ارسال شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل گفت: ارسالی باید به همراه مشخصات فردی، نشانی کامل پستی و تلفن(ثابت و همراه) ارسال شوند و از شاعران برگزیده برای شعرخوانی دعوت و در آیین پایانی همایش از آنان تقدیر می‌شود و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش ۲۲ مهر است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن ۴۳۵۸۴۴۲۵ تماس حاصل کنند.

 انتهای پیام/م

مشخص شدن زمان ارسال آثار شعر عاشورایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.