رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری عامل قتل جوان ۲۳ ساله در زاهدان خبر داد.

دستگیری عامل قتل جوان ۲۳ ساله در زاهدانسرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی وقوع قتل مردی ۲۳ ساله در تیرماه امسال در شهرستان زاهدان با سلاح گرم، دستگیری عامل یا عاملان جرم در دستور کار مأموران اداره جنایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران به منظور مشخص شدن علت و انگیزه قتل با انجام تحقیقات فنی و پلیسی به سرنخ‌هایی دست یافتند و سرانجام قاتل را که مردی ۲۶ ساله بود شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی، مراقبت‌های شبانه روزی و دنبال کردن سرنخ‌ها رد قاتل را در یکی از خیابان‌های زاهدان زدند و بلافاصله در محل حاضر و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه منکرارتکاب جرم شد، اما با ارائه دلایل، مدارک و مستندات جمع آوری شده به ناچار لب به اعتراف گشود.

این مقام انتظامی افزود: متهم به علت اختلافات شخصی در روز حادثه با اسلحه گرم به مقتول شلیک می‌کند و از صحنه متواری می‌شود.
سرهنگ ملاشاهی ابراز کرد: با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی، سلاح بکار رفته در قتل نیزکه متهم آن رادر منزلش به طرز ماهرانه‌ای مخفی کرده بود کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم با تشکیل پرونده روانه زندان شد.

انتهای پیام/پ

دستگیری قاتل فراری در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: اخبار جنایی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.