تصویری از مادر شهید در کنار گروه موسیقی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، علیزاده در صفحه خود در رابطه با این عکس توضیح داده است.

مادر شهیدی که باطل السحر تبلیغات ایران هراسانه غرب استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیزاده تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی فارسی است. او بارها در خلال صحبت‌های خود در این شبکه با حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران سبب رنجش خاطر گردانندگان این شبکه شده بود. در حال حاضر او موضوعات و مسائل روز مربوط به ایران را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

تصویری از مادر شهید در کنار گروه موسیقی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که علیزاده در صفحه خود در رابطه با این عکس توضیح داده است. وی در جدیدترین پست اینستاگرامش نوشت:

"سعید باربدی، روزنامه‌نگار، در توضیح این عکس نوشته :«آن خانم چادری، مادر شهید علیرضا پسندیده است که در سی‌امین سالگرد شهادت فرزندش، رفته و سالنی را کرایه کرده تا رضا سیدنیای عزیز و گروه دف نوازان مهربانو داروَگ اجرای کنسرت داشته باشند.»
با خودم میگویم: این عکس به تنهایی باطل السحر تبلیغات ایرانهراسانه غرب است، عکسی که پیچیدگی ها و چندرنگ بودن جامعه ایران را نشان میدهد و تصویر ساده شده و کارتونی غرب از جامعه‌ای سیاه و سفید را دود میکند و به هوا میفرستد. این عکس دروغهای مسیح علی‌نژاد ها و‌تقسیم بندی های کاذبشان از داخل جامعه ایران را رسوا میکند و قصدشان برای ایجاد جنگ داخلی میان بخش های مختلف جامعه را بی اثر".

مادر شهیدی که باطل السحر تبلیغات ایران هراسانه غرب است

انتهای پیام/

برچسب ها: سوتی بی بی سی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.