اخبار ورزشی از کاراته، بسکتبال، شطرنج، ووشو و شطرنج را در روز یکشنبه چهاردهم مرداد ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛کاراته کا‌های قزوینی در نخستین رنکینگ ویژه المپیک، بانوی قزوینی در اردوی تیم ملی سه نفره، برگزاری اردوی تیم ملی بکستبال دختران جوان در قزوین، پایان رقابت‌های شطرنج بلیتس اوان، درخشش ووشوکاران استان در رقابت‌های کشوری و دعوت شطرنج باز قزوینی به اردوی تیم ملی نابینایان و کم بینایان از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

کاراته کا‌های قزوینی در نخستین رنکینگ ویژه المپیک ۲۰۲۰

فدراسیون جهانی کاراته نخستین رنکینگ ویژه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را اعلام کرد که طی آن، نام علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی دو ملی پوش قزوینی هم به چشم می‌خورد.

در پایان پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اردن، فدراسیون جهانی با لحاظ کردن نتایج کاراته کا‌ها در این رویداد، اولین رنکینگ رسمی المپیک ۲۰۲۰ را در سه وزن منهای ۶۷، ۷۵ و به اضافه ۷۵ کیلو گرم مردان اعلام کرده که بر این اساس، در وزن ۷۵ کیلوگرم علی اصغر آسیابری نایب قهرمان آسیا ۲۰۱۸ با ۶۹۰ امتیاز بعد از بشیر النجار اردنی، نامش در ردیف دوم المپیکی‌ها ثبت شده است.

در وزن منهای ۶۷ کیلو گرم مردان، امیررضا میرزیی با ۳۹۰ امتیاز در جایگاه دهم این وزن ایستاده است.

بانوی قزوینی در اردوی بسکتبال غرب آسیا

مژگان خدادادی ملی پوش قزوینی در اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره که به میزبانی گرگان برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان، ۱۷ مرداد به رقابت‌های غرب آسیا در لبنان اعزام می‌شود و این برای نخستین بار است که تیم ملی به این مسابقات اعزام می‌شود.

قزوین میزبان مرحله جدید اردوی تیم ملی بسکتبال دختران جوان

فاطمه آقازادگان، فائزه ایزدی و سارا الله یار در این اردو بعنوان بازیکن و افسانه حسن نایبی هم هدایت ملی پوشان را برعهده دارد.

تیم ملی بسکتبال جوانان دختر قرار است برای نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند، رقابت‌هایی آبان ماه به میزبانی بنگلور هند برگزار می‌شود.

این اردو از ۱۷ تا ۱۹ مرداد در خانه بسکتبال قزوین برگزار می‌شود.

هفتمین دوره مسابقات آزاد شطرنج بلیتس اوان با شناخت برترین‌ها برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها سید مهراب خوشکلام از گیلان با کسب ۷.۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و شاهین مهندسی از تهران و امیرمحمد آزادی از استان البرز هم دوم و سوم شدند.

هفتمین دوره مسابقات آزاد شطرنج بلیتس اوان با حضور ۹۵ بازیکن از استان‌های قزوین، گیلان، تهران، البرز، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، کردستان، بوشهر، ایلام، هرمزگان و مازندران در بنیاد شطرنج مهدی بویه قزوین برگزار شد.

درخشش تیم ووشو بانوان استان در مسابقات شائولین چوان قهرمانی کشور

در پایان این رقابت‌ها نازنین فاطمه کشتکار حسین آبادی در نونهالان سوم شد و لاله عزیزی و وحیده تاجیک در رده‌ی سنی بزرگسالان به ترتیب به طلا و نقره دست یافتند.

آزیتا نوروز پور و معصومه السادات ذاکری هدایت تیم استان را بر عهده داشتند.

این مسابقات با شرکت ۲۸۰ ووشوکار در سالن شهید چمران رامسر برگزار شد.

شطرنج باز قزوینی به اردوی تیم ملی نابینایان و کم بینایان دعوت شد

علی رضا قورچی بیگی از قزوین به سومین اردوی آمادگی تیم شطرنج نابینایان و کم بینایان، اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا دعوت شد.

این اردو از ۱۵ تا ۲۰ مرداد به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار