وزیر راه و شهرسازی گفت:ورود 5 فروند هواپیمای ATR نشانه‌ای از تدبیر و گفتگوی سازنده با جهان است.

ورود 5 فروند هواپیمای ATR نشانه‌ای از تدبیر و گفتگوی سازنده با جهان استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم ورود 5 فروند هواپیمای ATR به آسمان کشور گفت:از روز نخست نظر این بود که باید بدون فوت وقت از برجام دفاع کنیم و با دیگر کشورهای متعهد آن را ادامه دهیم. متاسفانه کسانی قصد داشتند که بعد از خروج آمریکا از برجام فضا را گل‌آلود کنند. چنین افرادی متاسفانه بیشترین تنش را در کشور  ایجاد کرده اند که هم‌اکنون باید پاسخگو باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما برای ایران می‌جنگیم،گفت:برای دفاع ازکشور یک لحظه درنگ نخواهیم کرد و ما همواره پای منافع مردم ایران و جمهوری اسلامی خواهیم ایستاد.

آخوندی با بیان اینکه ورود 5 فروند هواپیمای ATR نشانه‌ای از تدبیر، گفتگوی سازنده با جهان و یک اقدام مثبت از طرف اتحادیه اروپاست ،گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری‌ کشورهایی مانند روسیه،چین و هند از شرایط سخت تحریم ها عبور کنیم.


بیشتر بخوانید:۵ فروند هواپیمای ATR جدید در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست


وی خطاب به خانم شرفبافی مدیر عامل ایران ایر گفت: پول این هواپیماها باید بازگردانده شود زیرا که منابع مالی آن از محل فاینانس بوده است و از سوی دیگر باید تمام تخصیصات شما بر اساس پنل تجاری باشد نه سیاسی.

انتهای پیام/

پای منافع مردم ایران و جمهوری اسلامی خواهیم ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
آدم باورش نمیشه 5 تا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار