معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: معدود مدیرانی که مفاسد و مسائل اقتصادی دارند و موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند، در حکم سربازان آمریکا هستند و باید با آن‌ها برخورد جدی شود.

باید با مدیران فاسد به صورت جد برخورد شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمدرحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در شورای اداری و آیین تکریم و معارفه فرماندار زاوه با بیان این که خروجی تمامی فعالیت‌ها باید افزایش رضایت و اعتماد مردم باشد، گفت: در شرایط کنونی کشور باید بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنیم و تمامی فعالیت‌های مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید منجر به افزایش رضایت و اعتماد مردم گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به ویژگی‌های کارگزاران نظام گفت: امام (ره) می‌فرمایند باید کارگزاران و استانداران نظام از کسانی انتخاب شوند که عاقل، متدین و سازگار با مردم باشند.

وی افزود: تعداد بسیار اندکی از مسئولان ممکن است تخلفاتی داشته باشند، اما این موضوع به دلیل رقابت‌های ناسالم سیاسی بزرگنمایی می‌شود و گروه‌های سیاسی باید در رقابت‌های خود بیشتر ملاحظه انسجام اجتماعی و منافع ملی را داشته باشند.

نوروزیان با اشاره به ایجاد جنگ روانی و بزرگنمایی مسائل در شرایط کنونی توسط دشمنان گفت: باید پذیرفت که بخشی از مشکلات به دلیل عملکرد سوء برخی مسئولان است، اما دشمن می‌خواهد همین موضوع را نیز بزرگ کند.

وی افزود: باید طبق نظر مقام معظم رهبری، متحد و یکصدا باشیم و به دولت در برابر جبهه دشمن کمک کنیم، چرا که اگر چند صدایی وجود داشته باشد هیچ کاری به نتیجه نمی‌رسد و اتحاد و همدلی راه عبور از مشکلات پیش رو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی شفاف سازی را یکی از اصول دولت دانست و گفت: دولت  بر شفافیت تاکید بسیار دارد و به همین دلیل قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در این دولت اجرایی شده است.

شایان ذکر است در این مراسم مهدی زارعی؛ بخشدار سابق رضویه به عنوان فرماندار جدید شهرستان زاوه معرفی شد و از زحمات کریمی؛ سرپرست فرمانداری این شهرستان تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

جلسه شورای اداری وو معارفه فرماندار زاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.