فرماندار قصرشیرین ، از پایان عملیات ساخت 131 واحد مسکونی شهری و روستایی این شهرستان که در جریان زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان پارسال تخریب شده بود، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار گفت: از مجموع این واحدهای تازه احداث شده ، چهار واحد در مناطق شهری و 127 واحد نیز در مناطق روستایی روستایی است.

وی اظهار داشت: در جریان زلزله پارسال ، 960 واحد شامل 650 واحد مسکونی شهری و 310 واحد مسکونی روستایی تخریب شد که عملیات آواربرداری 626 واحد شامل 317 واحد شهری و 309 واحد روستایی پایان یافته است.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: از مجموع واحدهای آوار برداری شده ، 520 واحد مسکونی در مرحله پی سازی ، 381 واحد در مرحله اسکلت بندی ، 296 واحد در مرحله دیوار چینی ، 311 واحد در مرحله گچ و خاک است.

تاتار ، از معرفی پنج هزار و 93 تن از مالکان واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله 7.3 دهم ریشتری 21 آبان پارسال برای دریافت تسهیلات مورد نیاز بازسازی به به بانک های عامل این شهرستان خبرداد.

وی افزود: از مجموع واحدهای معرفی شده به بانک های عامل ، چهار هزار و 866 فقره پرونده منجر به عقد قرارداد شد که تاکنون همه مالکان این واحدها تسهیلات بازسازی ساخت و یا تعمیرات را دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: که از مجموع واحدهایی که تسهیلات ساخت و تعمیرات را دریافت کرده اند ، یک هزار و 447 واحد احداثی و چهار هزار و 992 واحد نیز تعمیری است.

وی همچنین از تشکیل پرونده برای یک هزار و 263 مستاجر واحدهای تعمیری و احداثی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون برای 268 واحد مسکونی شهری و 10 واحد تجاری قصرشیرین توسط شهرداری پروانه ساخت صادر شده است.

انتهای پیام/ز

تشکیل پرونده برای یک هزار و 263 مستاجر واحدهای تعمیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.