فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف دو دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

توقیف دو دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق در شهرستان دیلمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رضا اسماعیلی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی متعددی در دستور کار است.

وی با اشاره به توقیف کامیون‌های حامل قاچاق در دیلم، اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان دیلم در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۱۵ کارتن ظروف شیشه‌ای قاچاق، فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه همچنین اکیپ دیگری از ماموران پلیس شهرستان در یک عملیات تعقیب و گریز یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق را متوقف کرده اند بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۷ تن لیموی عمانی قاچاق کشف شده است.

وی ارزش کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در همین ارتباط دو نفر دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس منتقل شدند.

انتهای پیام/م

کامیون‌های حامل قاچاق در دیلم توقیف شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.