مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی گفت:کسی که در حوزه خبر فعالیت می کند کار زینبی انجام می دهد و ادامه کار ایثارگران را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  عزیزی مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان حضور یافت.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان صارمی و فرهادی ، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبرنگاری ورسانه تبریک گفت و از زحمات خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان در حوزه تصویری و مکتوب در پوشش اخبار این بنیاد قدردانی کرد.

عزیزی گفت : کسی که در حوزه تبلیغ و رسانه فعالیت دارد با تحمل سختی ها و مشکلات و انعکاس مطالبات مردم کاری زینبی می کند.

مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی افزود : خبرنگاران می توانند نقش مهمی در تبین فرهنگ شهید ، شهدا و پیام رسان قوی برای خانواده های شهدا و مردم باشند.

نارمنجی معاون فرهنگی بنیاد شهید خراسان جنوبی نیز گفت : وصیت نامه 1200 شهید استان در قالب 18موضوع طبقه بندی شده که به صورت پکیچ و در قالب فرهنگنامه دراختیارعلاقه مندان قرار میگرد.

وی افزود : این فرهنگنامه در قالب 12 جلد 800 صفحه ای چاپ خواهد شد که در هر جلد به وصیت نامه 94 شهید پرداخته می شود و کار تدوین و تهیه آن توسط بنیاد شهید به اتمام رسیده و آماده دریافت اعتبار از استانداری است.

نارمنجی گفت :برای ارتقاء و بهبودکیفیت هنری شهر و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، هر سازمان حداقل یک نقاشی دیواری از شهید شاخص خود تهیه کند تا به این وسیله جوانان با شهدا بیشتر آشنا شوند.

مسئول باشگاه خبرنگاران جوان نیز در این دیدار از حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت روز خبرنگار در این خبرگزاری تشکر و قدر دانی کرد.

سید محمد نظامی گفت: باشگاه خبرنگاران جوان،صدا وسیمای کوچکی است که با توانایی ها و امکانات مختلف در انعکاس اخبار به طور تصویری و مکتوب فعالیت دارد.

وی افزود: اولین باشگاه خبرنگاران در سطح کشورهستیم که یک بخش خبری را راه اندازی کردیم و انعکاس مطالبات مردمی و برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی در اولویت های کاری ما قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آمادگی دارد تا با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر ادارات در حوزه تصویری و مکتوب جهت پوشش اخبار همکاری های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ک

حضور مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب ها: بنیاد شهید ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.