فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو گفت: اثر بخشی عملکرد پلیس در همراهی و همدلی با مردم است که خوشبختانه در سال های اخیر شاهد تعامل خوبی میان آن ها بوده ایم.

محسن ویسی فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: بخش اعظمی از توفيقاتی که نيروي انتظامي داشته مديون کمک و همکاري مردم با پلیس بوده است.

وی ادامه داد: همکاري دستگاه ها، ارگان هاي دولتي و خصوصي و سازمان هاي مردم نهاد با نيروي انتظامي باعث بالارفتن اعتماد عمومي، تبيين رويکردهاي اجتماعي پليس جامعه محور، اصلاح باورهاي غلط و همکاري و همراهي بيشتر آحاد مردم با پليس خواهد شد.

سرهنگ ویسی با اشاره به اینکه یکی از مولفه هاي اثر گذار در توليد امنيت، مقوله آموزش است،گفت: آموزش با توجه به راهبرد استفاده از آن مي تواند نقش کاهنده و فزاينده در ميزان امنيت که مهمترين نتيجه آن احساس امنيت است، داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو در پایان با قدردانی از بزرگان و معتمدان محلی شهرستان به خاطر همکاری خوبی که با ماموران انتظامی دارند، تصریح کرد: دالاهو یکی از امن ترین شهرستان های استان است که این امنیت با تعامل بسیار خوب پلیس و مردم اتفاق افتاده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دالاهو یکی از امن ترین شهرستان های استان است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.