رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: فستیوال فوتبال مدارس فوتبال اردبیل با حضور بیش از ۵۰۰ بازیکن در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری فستیوال فوتبال مدارس فوتبال اردبیل اظهار داشت: فستیوال فوتبال مدارس فوتبال اردبیل با حضور بیش از 500 بازیکن پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مرداد در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که در فستیوال فوتبال مدارس استان اردبیل ویژه پسران بیش از 500 بایکن حضور می‌یابند افزود: در این فستیوال 14 تیم از شهرهای مختلف استان حضور می‌یابند و زیر نظر مربیان و داوران مجرب این فستیوال برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: هدف از برگزاری فستیوال فوتبال مدارس استان ویژه پسران شناسایی استعدادهای فوتبال استان است تا بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده و آنان را به رده‌های مختلف تیم فوتبال معرفی کنیم.

نوتاش تصریح کرد: فستیوال فوتبال شهرستان‌های انتخابی استان در تمامی شهرستان‌ها برگزار شد و نفرات برتر در فستیوال شهرستانی انتخاب و به فستیوال استانی که 18 و 19 مرداد برگزار می‌شود راه یافته‌اند.

وی اظهار کرد: بعد از برگزاری فستیوال فوتبال مدارس استان اردبیل نفرات برتر این فستیوال‌ها به فستیوال کشوری راه می‌یابند افزود: انتظار می‌رود در آینده شاهد حضور بازیکنانی در اردبیل از رد‌ه‌های مختلف تیم ملی باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل همچنین از برگزاری فستیوال فوتبال دختران خبر داد و گفت‌: این فستیوال نیز بعد از برگزاری فستیوال شهرستان‌ها در استان نیز برگزار شد و نفرات برتر این فستیوال‌ها نیز به فستیوال استانی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ع

شناسایی استعدادهای فوتبال استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.