رئیس اداره تعاون روستایی دزفول از خرید بیش از 60 هزار تن محصول گندم توسط مراکز تعاون روستایی این شهرستان از کشاورزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا هودگر، رئیس اداره تعاون روستایی دزفول با اشاره به خرید 60 هزار و 700 تن گندم از کشاورزان این شهرستان بیان کرد: از این میزان 43 هزار تن گندم خوراکی، 5 هزار و 300 تن گندم دروم و 12 هزار و 500 تن گندم بذری هستند که در مراکز تعاون روستایی جمع آوری شدند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر محصول خریداری شده توسط مراکز تعاون روستایی دزفول 2 مرکز خصوصی ماهور برنجی و دانه طلایی هم گندم تولیدی کشاورزان دزفولی را خریداری کردند، اظهار داشت: هر کیلوگرم گندم معمولی با قیمت 13 هزار ریال و هر کیلوگرم گندم دروم با قیمت 133 هزار ریال از کشاورزان خریداری شده است.

هودگر با بیان اینکه تا تاریخ 24 اردیبهشت ماه کلیه مطالبات کشاورزان گندمکار بابت خرید محصول پرداخت شد، اذعان کرد: بعد از این تاریخ نیز تا 50 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی دزفول در خصوص مسدود کردن حساب برخی کشاورزان گندمکار دزفول بیان داشت: یکی از مراکز خرید بخش خصوصی 28 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کرده که به علت ابهام در حواله های ارسال به غله و بازرگانی و ناتوانی در تشخیص حواله های مورددار، حساب کلیه کشاورزانی که گندم خود را به این مرکز تحویل داده اند مسدود شده است.

انتهای پیام/گ

مراکز خرید گندم آماده خرید محصول کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار