برنامه نود دوشنبه ۱۵ مرداد از ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛برنامه نود دوشنبه ۱۵ مرداد از ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

لحظه به لحظه با برنامه ۹۰/از مصدومیت حبیب زاده تا حواشی هفته دوم مسابقات لیگ هجدهم

سوال پیامکی برنامه : 

لحظه به لحظه با برنامه ۹۰

موفق ترین تیم در نقل و انتقالات:

1.استقلال تهران 

2.پرسپولیس

3.تراکتورسازی

4.ذوب آهن

5.سپاهان

  • در ابتدای این برنامه به حادثه رخ داده برای تعدادی از جوانان یزدی که عازم گرجستان شده بودند اشاره شد .

پیکان ۳-۰ سایپا

نکات بازی:

گل اول پیکان ششصدمین گلی بود که سایپا در لیگ برتر دریافت می‌کرد.
محمد قاضی تاکنون توانسته با پیراهن 8 تیم در رقابت های لیگ برتر گلزنی کند.
مجید جلالی موفق شد پس از 5 سال مقابل سایپا به برتری برسد.
علی دایی آخر بازی اعتراض شدیدی به وضعیت سالن کنفرانس استادیوم شهر قدس انجام داد.

نساجی ۱-۱ تراکتورسازی

نکات بازی:

استوکس بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی  پانزدهمین گلزن خارجی تراکتورسازان است.
اولین گل نساجی در تاریخ لیگ برتر توسط نظری به ثمر رسید.
تراکتورسازی برای سومین فصل پیاپی نتوانسته در 2 بازی ابتدایی فصل برنده باشد. 

*در ادامه کلیپی از باشگاه‌های محمد قاضی و برخی از گل‌های زیبایش پخش شد. او در باشگاه‌های فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان ، پرسپولیس، استقلال، صبای قم، نفت تهران، پدیده مشهد و حالا پیکان تهران بازی کرده است.

استقلال ۲-۲ ذوب‌آهن

نکات بازی:

اولین دبل وریا در استقلال تهران

نخستین امتیاز شفر در فولادشهر

کنفرانس مربیان:

شفر:هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند و شاید بازی می‌توانست پنج پنج مساوی تمام شود. اما از این نتیجه خوشحال نیستم .

نمازی:در نیمه نخست بازی خوب و منطقی ارائه کردیم و توانستیم گل بزنیم. اما در نیمه دوم بر اثر اشتباهات فردی برتری خود را از دست دادیم و بازی مساوی شد.

 کارشناسی داوری دیدار پیکان - سایپا

پس از پاس  مهدی ترابی، مدافع پیکان به عمد توپ را در لحظه آخر با دست لمس کرد و به همین دلیلی باید یک پنالتی برای سایپا گرفته می شد. 
شاه‌علی‌دوست  خطا یی نداشت و برخورد او با بازیکن پیکان جدی نبود و به همین دلیل تنها کارت زرد کفایت می‌کرد.
اخطار به مهدی ترابی به دلیل تمارض در محوطه جریمه پیکان درست بود.

 تراکتورسازی - نساجی مازندران

استوکس، مهاجم تراکتورسازی قبل از رسیدن به مدافع نساجی خود را روی زمین انداخت و باید به علت شبیه‌سازی باید کارت زرد می‌گرفت که این اتفاق رخ نداد.
دو مدافع تراکتورسازی روی میری مرتکب خطا شدند و شماره 3 تیم تراکتور به علت گرفتن مهاجم نساجی باید اخراج می‌شد و باید داور در این صحنه پنالتی اعلام می‌کرد.
امید سینگ به دلیل شبیه‌سازی در تقابل با طیبی باید کارت زرد دریافت می‌کرد.

 ذوب‌آهن - استقلال تهران

در زمان گل ذوب‌آهن، وریا غفوری خطای شدید با وجود اینکه نمی‌بینید، روی رضا حبیب‌زاده مرتکب خطای شد و طبق قانون باید کارت قرمز می‌گرفت؛ البته اعلام گل و آوانتاژ در این صحنه درست بود.
علی‌نژادیان، کمک داور اول جای‌گیری اشتباهی داشت و به دلیل زاویه دید بد، به اشتباه آفساید مهاجم استقلال که در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود را اعلام کرد.
بوحمدان، هافبک ذوب‌آهن به دلیل ضربه با دست به صورت بازیکن استقلال باید کارت زرد می‌گرفت.
محمدزاده به دلیل خطا روی باقری و گرفتن موقعیت گل استقلال به درستی کارت زرد دوم را دریافت کرد.
خطای دانشگر روی بازیکن ذوب‌آهن که آوانتاژ اعلام شد، گرفتن موقعیت حمله ذوبی‌ها بود و مدافع استقلال باید کارت زرد دوم خود را در این صحنه دریافت می‌کرد.
کمک داور اول مسابقه برای دومین بار به اشتباه آفساید مهاجم استقلال را گرفت.
خطای دانشگر که منجر به دریافت کارت زرد دوم او شد، حمله موثر تیم ذوب نبود و داور نباید اخطار دوم را نشان می‌داد.

  • در ادامه این برنامه کلیپی به مناسبت خداحافظی وحید طالب لو از دنیای فوتبال پخش شد.
  • فردوسی پور در بخشی از برنامه به لیست طلبکاران باشگاه استقلال اشاره کرد و حتی در ادامه برنامه گفت عده دیگری هم عنوان داشته اند که از این باشگاه طلبکار هستند.
  • در ادامه به برنامه های هفته سوم رقابت های لیگ برتر که قرار است روز های پنج شنبه و جمعه برگزار شود اشاره شد.
  • همچنین کلیپی هم در مورد بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی که قرار است در هفته سوم انجام شود پخش شد. 

 

 سپیدرود 1 - 6 سپاهان 

نکات بازی

سجاد شهباززاده بعد از 817 روز موفق به گلزنی در لیگ برتر شد.
سنگین‌ترین شکست سپیدرود در تاریخ لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان رقم خورد.
زرد پوشان اصفهانی برای نخستین بار در بازی‌های خارج از خانه موفق به زدن 6 گل شد.
رکورد 100 درصد پیروزی امیر قلعه‌نویی برابر خداداد عزیزی با این بازی رقم خورد.

  • ویدئویی از حواشی عجیب بازی سپیدرود و سپاهان که اعتراض‌های خداداد عزیزی به داوری، شعار تماشاگران علیه او و واکنش این سرمربی به هواداران و اظهارات امیر قلعه‌نویی در تمجید از خداداد پخش شد.

 

عزیزی: طرف حساب من همه مردم رشت هستند/ به خانواده ام توهین کنند نمی توانم بپذیرم 

لحظه به لحظه با برنامه ۹۰/از مصدومیت حبیب زاده تا حواشی هفته دوم مسابقات لیگ هجدهم

خداداد عزیزی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌وگو با برنامه نود در مورد  انتقاد تماشاگران این تیم گفت: این نظر مردم است؛ طرف حساب من همه مردم رشت هستند، نه یک تعداد تماشاگرنما که از دقیقه 20 فحاشی می‌کنند؛ حمایت از علی کریمی یا حیا کن، رها کن گفتن عده‌ای مشکلی ندارد ولی اینکه به خانواده‌ام توهین کنند را نمی‌توانم بپذیرم.

او ادامه داد: شما(تماشاگران سپیدرود) توهین کردید که من جواب دادم؛ مردم در رشت به من احترام می‌گذارند و من هم تا کمر برای آنها خم می‌شوم و در تمام ایران این ارتباط دوستانه وجود دارد؛ اصلا این کار وظیفه من است.

عزیزی اضافه کرد: تعدادی تماشاگرنما که به من، خانواده و ناموس من توهین کردند، اگر باز هم این کار را انجام دهند، دوباره جواب‌شان را می‌دهم؛ کسی می‌پذیرد که خودش یک جایی بایستد و به ناموس و خواهر و مادر او توهین کنند؟؛ امیدوار هستم این اتفاق برای کسی نیافتد که از دقیقه 20 بازی به مدت 60 دقیقه علیه او فحاشی کنند؛ آن هم در نخستین مسابقه داخل خانه سپید رود

سرمربی سپیدرود با اشاره به نتایج فصل گذشته این تیم کرد: سپیدرود پنج بازی اول فصل قبل را باخت و سال گذشته در بیشتر بازی‌های خارج از خانه شکست خورد ولی حالا در نخستین میزبانی فصل فحاشی می‌کنند و شعار سر می‌دهند.

او یادآور شد: این نظر برخی تماشاگران است که می‌گویند خداداد عزیزی یا علی کریمی ولی مدیران باشگاه راجع به این قضیه تصمیم می‌گیرند.

عزیزی عنوان کرد: اگر توهینی در استادیوم داشتم، به آنهایی بود که به من توهین کردند و به هیچ شخصی خارج از ورزشگاه توهین نکردم؛ اگر کسی توهین کند، من هم توهین می‌کنم؛ کجای فوتبال هنوز پنج دقیقه از مسابقه نگذشته فحاشی می‌کنند؟

او یادآور شد: دو هفته قبل از شروع لیگ تیم را تحویل ما دادند و به همین دلیل بازیکنان آماده نیستند؛ امیدوار هستم این مشکل هرچه زودتر برطرف شود.

سرمربی سپیدرود ابراز کرد: طرفداران سپیدرود 50 سال است با این تیم زندگی کردند و من هم تلاش می‌کنم نتیجه خوبی بگیریم؛ اگر یک عده فکر می‌کنند با شعار دادن من میدان را ترک می‌کنم، بدانند تا روزی که مسؤولان باشگاه بگویند من کارم را ادامه می‌دهم؛ عذرخواهی می‌کنم که این حرف را می‌زنم ولی نه به عده‌ای روی سکوها پول می‌دهم و با اینطور کارها را انجام داده‌ام.

عزیزی در خصوص  تشویق علی کریمی از سوی تماشاگران سپیدرود گفت: با کسی تعارف ندارم ولی تماشاگران از دقیقه 12 علی کریمی را تشویق کردند که البته حق هم دارند؛ پارسال هم وقتی علی کریمی بود، علی دایی را تشویق می‌کردند؛ گفتن «حیا کن، رها کن» را هم حق آنها می‌دانم ولی از دقیقه 35-30 به خانواده‌ام توهین کردند که دیگر این کار را نمی‌توان توجیه کرد.

او درمورد وضعیت مالکیت سپیدرود اظهار کرد: زمانی که من با این مجموعه قرارداد بستم، مالک باشگاه  نوین بود که قرارداد او را هم دیدم ولی بعد یک نفر دیگر هم پیدا شد.

خداداد در خصوص اخراج حسین کعبی از تیم سپیدرود ابراز کرد: علت انجام این کار مسائل فنی بود و به همین خاطر ایشان در اختیار باشگاه قرار گرفت و از مجموعه ما جدا شد ولی اگر آقایان دوست دارند بگویند عاشق این تیم هستند و بخاطر هواداران اخراج شدیم، بدانید که به این دلایل چنین اتفاقی رخ نداده و فقط مسائل فنی بوده است.

  • به دلیل پیروزی 6 بر یک سپاهان در رشت برابر سپیدرود، کلیپی از بهترین بردهای خارج از خانه تاریخ لیگ برتر پخش شد.

 

جهانبخش : تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به شرایط ایده آل برسم / برایتونی ها تلاش بیشتری برای حضورم در این تیم انجام دادند

لحظه به لحظه با برنامه ۹۰/از مصدومیت حبیب زاده تا حواشی هفته دوم مسابقات لیگ هجدهم


علیرضا جهانبخش بازیکن تیم فوتبال برایتون در گفت و گو با برنامه نود گفت: خدا را شاکرم که حالا در این شرایط هستم  همیشه درباره این گفته ام که هدف داشتم و همیشه دوست داشتم قدم های بزرگ بردارم و هدفم از ابتدا حضور در اروپا بود.

او افزود: مشورت ها و کمک هایی که گرفتم در تصمیم گیری ام تاثیر زیادی داشت . 2 سال خوب در نایخمن داشتم و آلکمار هم برای من خوب بود البته پس از نایخمن شرایط حضور در برایتون را داشتم اما این تیم در چمپمیون شیپ بود و به همین دلیل راهی آلکمار شدم و شرایط خوبی را تجربه کردم اما دیگر  علاقه داشتم ازفوتبال هلند خارج شوم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: قطعا پروسه انتقالم بزرگ و سخت بود و باشگاه کوتاه نمی آمد  اما سعی کردند شرایط را بهتر کنند ،  آن ها دوست داشتند مانند آژاکس عمل کنند و همین باعث شد زمان بر باشد اما تصمیم مهمی بود و بالاخره تصمیم گرفتم و توافقات انجام شد .

او افزود: بازی ها نزدیک است و رسیدن به شرایط آرمانی مشکل است اما تمام تلاشم را به کار می گیرم .

جهانبخش درباره بازی دوستانه برابر نیس گفت: سرمربی تصمیم گرفت بعد از چند روز از من استفاده کند اما شرایط بازی مقابل نانت بهتر بود و امیدوارم فصل خوبی داشته باشم .

او درباره پستش گفت: قصد دارند از من در جناح راست استفاده کنند و سرمربی دوست دارد هر چه زودتر آماده شوم اما شرایط جدید و تیم جدید کار را کمی مشکل کرده اما تمام تلاشم را انجام می دهم تا به شرایط خوبی برسم و بتوانم حضور خوبی داشته باشم .

ملی پوش کشورمان ادامه داد: حضورم مقابل واتفورد قابل پیش بینی نیست و نمی توانم بگویم صد در صد به بازی می رسم یا خیر اما خوشبختانه بازیکنانان خوبی داریم و تیم تقویت شده است .

او درباره حمایت هواداران ایرانی در اروپا عنوان داشت: خدا را شکر می کنم که مردمخیلی لطف داشته اند و همیشه حمایت ها بوده است و نگاه خوبی در هلند و و اینجا وجود دارد و برای همه جالب است که مردم پیگیر نتایج و اتفاقات هستند در مجموع حضور مردم موجب دلگرمی است. 

او درباره دو راهی لسترسیتی  و برایتون گفت: قطعا دوست داشتم که به این تیم آمدم و من از همان ابتدا درباره شرایطم برای مسئولان تیم و سرمربی و اهدافم گفتم . مشورت های زیادی گرفتم که از جمله آن ها با کی روش بود حقیقت آن بود که شرایط مالی لستر بهتر بود اما تلاش و علاقه برایتونی ها برای جذب من بهتر بود و من در نهایت این تیم را انتخاب کردم .

او درباره شرایط بازی های گفت : در انگلیس شرایط برد همه بازی ها وجود دارد و رفته رفته شرایط بهتر می شود .

کارشناسی داوری دیدار سپاهان و سپید رود 

برخورد توپ به دست پورقاز صورت گرفت اما پنالتی رخ نداد.
توپی که منجر به گل اول سپاهان شد، قبل از آن در میانه زمین خطا روی بازیکن سپیدرود رخ داده بود.
گل چهارم سپاهان، مشخص نبود که مهرداد محمدی در آفساید است یا نه.
دروازه‌بان سپیدرود به دلیل زدن توپ با دست بیرون از محوطه جریمه در دقایق ابتدایی نیمه دوم، باید کارت قرمز می‌گرفت.
خطای پنالتی برای سپیدرود به درستی اعلام شد چون مدافع سپاهان دست مهاجم سپیدرود را کشید.
در دقیقه 82 خطای مدافع سپاهان روی مهدوی، هافبک سپیدرود باید اعلام می‌شد.

 اصفهانیان: داوران با سفر هوایی به محل بازی‌ها می‌روند

لحظه به لحظه با برنامه ۹۰/از مصدومیت حبیب زاده تا حواشی هفته دوم مسابقات لیگ هجدهم

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: عملکرد داوران در هفته اول مطلوب بود ولی اشتباهاتی داشتند که برنامه‌ای در رابطه با تنبیه‌های انضباطی داشتیم.

او راجع به موضوع سفر زمینی داوران به مسابقات لیگ برتری عنوان کرد: وقتی با آقای تاج صحبت کردیم، گفتند اصلا اینطور نیست و داوران با هواپیما به محل بازی‌ها می‌روند.

اصفهانیان درباره دلیل سفر زمینی تیم داوری بازی ذوب‌آهن و استقلال به اصفهان گفت: آنها به دلیل اینکه در همدان بودند، باید به تهران می‌آمدند و بعد با پرواز تهران به اصفهان می‌رفتند که به همین دلیل خودشان اعلام کردند با ماشین از اصفهان به اصفهان می‌رویم.

صنعت نفت آبادان 1 گسترش فولاد 1

نکات بازی

فیروز کریمی 11 بازی و تنها یک برد برابر مربیان خارجی به دست آورده است.
گسترش فولاد رکوردبازی بدون شکست برابر صنعت نفترا در کارنامه دارد. 

کنفرانس مربیان

فیروز کریمی: اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، هر دو تیم حملات زیادی داشتند و تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.
سرجیو: گرفتن یک امتیاز، بهتر از شکست بود ولی استحقاق بیشتری داشتیم.

 نتیجه نظرسنجی

بیش از یک میلیون و 520 هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که 5/43  درصد از آنها اعتقاد داشتند پرسپولیس موفق‌ترین تیم در نقل و انتقالات بوده است.

برنامه نود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Norway
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
سلام. مگر آقای فردوسی پور از رسانه ملی خداحافظی نکرده بود؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
برنامه خوبی است
آخرین اخبار