وزارت دفاع افغانستان تاکید کرد که با تسلیم شدن مولوی حبیب الرحمن، سرگروه داعش در درزاب جوزجان، این گروه را پس از این یک تهدید بزرگ امنیتی حساب نمی‌کنند.

وزارت دفاع افغانستان: داعش دیگر امنیت شمال افغانستان را تهدید نمی کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع افغانستان تاکید کرد که با تسلیم شدن مولوی حبیب الرحمن، سرگروه داعش در درزاب جوزجان، این گروه را پس از این یک تهدید بزرگ امنیتی حساب نمی‌کنند.

اخیرا مولوی حبیب‌الرحمن، فرمانده گروه تروریستی داعش در ولسوالی درزاب ولایت جوزجان با تروریست های همراهش به نیروهای دفاعی افغانستان تسلیم شده است.

به عقیده مسئولین امنیتی افغان، بزرگترین پایگاه داعش که در درزاب جوزجان قرار داشت، پس از آنکه شورشیان داعش تسلیم دولت شدند، دیگر امنیت افغانستان را تهدید نمی‌کند.

جنرال محمد رادمنش، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت دفاع ملی جمهوری اسلامی افغانستان دبا اشاره به اینکه کار و فعالیت‌های هراس‌افکنانه داعش در شمال افغانستان پایان یافته است گفت: «آخرین لانه ای که در درزاب ولایت جوزجان به حساب گروه داعش فعال بود، با ترکیب ۲۵۰ نفر تحت رهبری مولوی حبیب‌الرحمن و معاون وی به نام مفتی نعمت‌الله به نیروهای دفاعی افغانستان تسلیم شدند و ما آنها را به مقامات محترم دولت جمهوری اسلامی افغانستان سپردیم.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار