اختتامیه نخستین جشنواره مداد قرمز همراه با بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز در ایوان شمس برگزار شد.

همیشه به دنبال تعامل نزدیک با اصحاب رسانه هستیم/ از نقد منصفانه آزرده نمی‌شویمبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز (سه شنبه) در آستانه روز خبرنگار، اختتامیه نخستین جشنواره مداد قرمز همراه با بزرگداشت روز خبرنگار با حضور علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر و ۴۰۰ نفر از اصحاب رسانه و روزنامه نگاران در ایوان شمس تهران برگزار شد.

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در آستانه روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره مداد قرمز تصریح کرد: خوشحالم که در این روز فرصتی برای قدردانی از شما خبرنگاران ایجاد شد. این روز را به خدمت همه عزیزان تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: خبرنگاران به شفاف سازی و حل کردن مشکلات کمک می کنند و همه این را می دانیم که حساسیت های عرصه خبرنگاری زیاد است.

پیوندی اظهار کرد:  باید دبیرخانه ای برای جشنواره مداد قرمز تشکیل شود تا با تعامل، رابطه بیشتر، با قدرت بتوانیم این جشنواره را در ادامه نیز پیش ببریم.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: با توجه به وظایفی که سازمان هلال احمر برعهده دارد ما باید بتوانیم از رسانه های بین المللی نیز استفاده کنیم تا این جشنواره با قوت و قدرت بیشتری اتفاق بیافتد و ما به دنبال تعامل نزدیک با اصحاب رسانه هستیم.

پیوندی بیان کرد: نقاط ضعف و نقاط مثبتی وجود دارد که باید آنها را ببینیم و در جهت رفع نقاط ضعف تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در مسیر اهداف سازمان هلال احمر تعداد کمی هم ممکن است در جهت اغراض خودشان و با اهداف دیگر حرکت کنند. این افراد از امدادگرانی که در لحظات سختی در کنار مردم هستند، قدردانی نمی کنند.

پیوندی با بیان اینکه ما از نقد منصفانه رسانه ها خوشحال می شویم، گفت: ما  از رسانه ای که سازمان هلال احمر را نقد منصفانه می کند  آزرده خاطر نخواهیم شد. همه باید در جهت داشتن جامعه ای شاداب و امیدوار تلاش کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: سرمایه اجتماعی و ارتباطی که ما با مردم داریم بسیار مهم است که این موضوع نباید آسیب ببیند و این رابطه هر چه مستحکم تر شود به نفع مردم و جامعه است.

پیوندی ضمن تبریک روز خبرنگار و نکوداشت خبرنگار شهید صارمی افزود: بدون شک در این راه گسترده و پیچیده ممکن است اتفاق هایی بیفتد و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید به ما کمک کنند تا مردم اطمینان و اعتماد بیشتری به ما کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار