مسئول کتابخانه عمومی خاتم شهرستان شوش از برگزاری کلاس آموزشی انشانویسی با موضوع امام رضا(ع) در این کتابخانه خبر داد.

معصومه خاکی زاده، مسئول کتابخانه عمومی خاتم شهرستان شوش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: کلاس آموزشی انشانویسی با موضوع امام رضا (ع) و نمایش کتب با روشی متفاوت و خلاقانه برای اعضای کودک و نوجوان در محل کتابخانه خاتم برگزار گردید.

برگزاری کلاس آموزشی انشانویسی در شوش

وی با بیان اینکه در این کلاس آموزشی 20 نفر از اعضای کودک و نوجوان حضور داشتند تصریح کرد: از کودکان و نوجوانان خواسته شد هر کدام در مورد موضوع انشا یک کلمه مرتبط بیان کنند، سپس تمامی کلمات بر بروی تخته وایت برد نوشته و از شرکت کنندگان خواسته شد که مطلبی با توجه به موضوع «امام رضا (ع)» بنویسند که تمامی کلمات پیشنهادی را شامل شود.

خاکی زاده اذعان داشت: این روش انشانویسی که فعالیت تخیلی ذهن را صورت می بخشد، یکی از مشکل ترین مراحل انشانویسی یعنی به جریان انداختن ذهن در باب موضوع را آسان می کند.

مسئول کتابخانه عمومی خاتم شوش هدف از برگزاری این کلاس را آشنایی اعضا با سیره نبوی، ترویج فرهنگ رضوی،‌ تقویت قوه خلاقیت، پرورش قوه استدلال، تفکر و دقت کودکان و وادار کردن آن ها به درست دیدن و شنیدن، سپس دیده و شنیده خود را به طرز ساده و روشن بیان کردن و نوشتن و مهم تر از همه تقویت توانایی تبدیل اندیشه به نوشته در کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

برگزاری کلاس آموزشی انشانویسی در شوش

گفتنی است؛ در نمایش کتب، بیش از 25 عنوان کتاب با موضوع سیره و زندگانی ائمه اطهار امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان حضرت معصومه (س)، در رده های سنی مختلف با عناوینی چون «هشتمین خورشید»، «سبزتر از بهار»، «مهمان طوس»، «ماه غریب من»، «دوست مهربان کبوترها»، «غریب طوس»، «زائر کوچولو»، «مرد بارانی»، «مسافر خراسان»، «رضاجان خوش آمدی»، «امام گل ها» و غیره در معرض دید مراجعه کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

کلاس آموزشی انشانویسی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.