معاون مدیرکل برنامه بودجه و تامین اعتبار وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر می خواهیم بخش عمده ای از مشکلات آموزش و پرورش حل شود باید به سمت تقویت درآمدهای اختصاصی برویم.

سعید عسگری، معاون مدیرکل برنامه بودجه و تامین اعتبار وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه از ابتدای سال 97 تعامل خوبی با استان ها انجام شده است، افزود: برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است تا تخصیص و تامین منابع استان ها بر اساس موقعیت جغرافیایی و شرایط موجود آن ها انجام شود.

وی با بیان اینکه در تخصیص منابع مالی برای استان های برخوردار و کم برخوردار متفاوت عمل شده است، اظهار داشت: در نظر داریم منابع مالی بیشتری را برای استان های کم برخوردار اختصاص دهیم.

به گفته معاون مدیرکل برنامه بودجه و تامین اعتبار وزارت آموزش و پرورش از سال جاری مطالبات استان ها بر اساس آیتم های مختلف احصا شده است تا نسبت به اولویت بندی پرداخت ها اقدام شود.

وی از اجرایی شدن برخی از ماده های قانون جامع ایثارگران در سال جاری خبر داد و گفت: تفاهم نامه وزارت با استان ها بر اساس ارقامی است که تا پایان سال برای آنان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.