معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هرگونه موانع موجود در مسیر اجرای این طرح، ترجیحا با توافق طرفین و در غیر این صورت با پی گیری از مبادی قانونی باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل به طرح جامع منطقه گردشگری شورابیل اشاره نمود و گفت: هرگونه موانع موجود در مسیر اجرای این طرح، ترجیحا با توافق طرفین و در غیر این صورت با پی گیری از مبادی قانونی باید برطرف شود.

وی افزود: شهرداری نهاد عمومی غیردولتی به شمار می رود و بر این اساس، مخیر است در حوزه های مختلف شهری، راسا و یا در قالب مشارکت با بخش خصوصی سرمایه گذاری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: چنانچه در داخل حریم شهری، زمین دولتی وجود داشته باشد شهرداری و منابع طبیعی می توانند پس از طی مراحل قانونی، از این گونه زمین ها برای ایجاد پارک و بوستان استفاده نمایند .

وی به انحلال سازمان عمران شهرداری اردبیل هم اشاره و اظهار نمود: مطابق با قراردادها و تعهدات قبلی، شهرداری موظف است نسبت به انجام تعهدات سازمان مزبور اقدام کند لکن برخی موارد در این خصوص نیز باید توسط سازمان همیاری شهرداری های استان عملی شود.

انتهای پیام/ح

شهرداری نهاد عمومی غیردولتی به شمار می رود

برچسب ها: گردشگری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.