دبیر هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: همایش بزرگ دوچرخه سواری با خانواده در مجموعه ورزشی تفریحی شورابیل برگزار می‌شود.

سید بهنام قاضی زاده، دبیر هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  با اشاره به برنامه هیات دوچرخه سواری استان اردبیل در ماه‌های آینده، اظهار کرد: همایش بزرگ دوچرخه سواری با خانواده در مجموعه ورزشی تفریحی شورابیل در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

وی افزود: روزهای 11 تا 13 تیرماه میزبان اولین مرحله مسابقات لیگ بانوان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان بودیم که با شرکت 15 تیم از 12 استان در شهرستان اردبیل برگزار شد و فرصتی مهیا شد تا تیم دوچرخه سواری بانوان اردبیل در کنار سایر تیم‌ها به رقابت بپردازند.

دبیرهیات دوچرخه سواری استان اردبیل تصریح کرد: بهمن ماه سال گذشته یک دوره استعدادیابی زیرنظر فدراسیون دوچرخه سواری در اردبیل برگزار شد که یکی از ورزشکاران در بخش بانوان توانست در مسابقات لیگ دوچرخه سواری به مقام قهرمانی برسد.

قاضی‌زاده افزود: کمپ سه شنبه‌های بدون خودرو با نظارت هیات دوچرخه سواری در حال برگزاری است که هدف از این برنامه توسعه فرهنگ دوچرخه سواری همگانی در سطح شهرستان اردبیل است.

وی: شهرستان‌های خلخال، مشگین‌شهر و پارس آباد فعالیت‌های مناسبی در رشته  دوچرخه سواری دارند که امیدواریم شهرستان‌های دیگر هم تا پایان سال فعال کنیم و شاهد پیشرفت این رشته ورزشی در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ع

همایش دوچرخه سواری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.