رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم تا ۱۵ آذر لایحه بودجه 98 را به مجلس تقدیم کنیم.

ظرف روز‌های آینده ۴۰۰۰ میلیارد تومان یارانه‌ها  توزیع می‌شود به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخبار سازمان برنامه و بودجه را در دو بخش منعکس می‌کنم: بخش مربوط به گذشته می شود که ۱۰۵ هزار میلیارد تومان منابعی که به خزانه واریز شده است.

وی با بیان اینکه این رقم ۵۸% نسبت ۴ ماهه اول سال گذشته بیشتر است, گفت: بخش اختصاص یافته به امور جاری کشور ۱۵% از پارسال بیشتر است؛ و رقم اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی ۲۱ برابر سال گذشته شده است.

نوبخت اضافه کرد: سال گذشته در ۴ ماهه اول برای طرح‌های عمرانی ۱۱۰۰ میلیارد تومان و امسال ۲۳۵۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد:۲۵۰۰ میلیارد تومان به گندم کاران اختصاص یافته است.

نوبخت اضافه کرد:گندم کاران ۱۰۰۰۰ میلیارد تومان به دولت یا شرکت بازرگانی دولت فروخته اند که ۵۰۰۰ میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت شده و از ۵۰۰۰ میلیارد تومان باقی مانده ۲۵۰۰ میلیارد تومان دیگر به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی گفت: اقدام بعدی مربوط به بازنشستگان فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان است.۱۲۰۰ میلیارد تومان ماه گذشته برای پرداخت پاداش بازنشستگی اختصاص یافت و تا پایان این ماه ۱۲۰۰ میلیارد دیگر برای این پاداش‌ها پرداخت خواهد شد که بخشی از آن مربوط به دانشگاه فرهنگیان است.

نوبخت گفت: ظرف روز‌های آینده ۴۰۰۰ میلیارد تومان یارانه‌ها  توزیع می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کردک اقدام دیگر ستاد بودجه سال ۹۸ است. تلاش می کنیم تا ۱۵ آذر لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کنیم.

وی گفت: ستاد بودجه ۹۸ در سازمان برنامه و بوجه تشکیل شدو اولین جلسه آن بعدازظهر پنجشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
خدا رو شکر که هنوز قطع نشده
آخرین اخبار