رئیس پلیس پیشین ونزوئلا در گفتگویی مدعی سازماندهی عملیات ترور نافرجام نیکلاس مادورو شد.

رئیس پیشین پلیس ونزوئلا طراح عملیات ترور نیکلاس مادوروبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس پیشین ونزوئلا می‌گوید عملیات ترور نافرجام نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا را سازماندهی کرده است.

«سالواتور لوچِس» رئیس پلیس شهری پیشین ونزوئلا و از مخالفان کنونی دولت در گفتگویی اختصاصی با «رویترز» مدعی شده او به سازماندهی عملیات ترور نیکلاس مادورو با پهپادهای مسلح کمک کرده است.

روز یکشنبه یک هواپیمای بدون سرنشین حامل مواد منفجره وارد محل سخنرانی نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا شد ولی با اقدامات زود هنگام محفظان او، عملیات این پهپاد برای ترور مادورو شکست خورد. یک گروه شورشی ناشناخته موسوم به «جنبش ملی سربازان تی‌شرت پوش» از طریق ارسال پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

شش تن در ارتباط با این سوء قصد بازداشت شدند.

خورخه رودریگز، وزیر ارتباطات و اطلاع رسانی ونزوئلا، در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار کرد سوء قصد نافرجام به جان نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور، در مدتی شش ماهه طراحی شده و به اجرا درآمده است.

«سالواتور لوچِس» بدون اشاره به نقش دقیق در عملیات ترور نافرجام رئیس‌جمهور ونزوئلا افزود: عملیات روز یکشنبه بخشی از عملیاتهای مسلحانه و مداوم علیه مادورو بود. عملیات‌های مسلحانه در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار