مدیر عامل سیما منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه گفت:  در سال گذشته 20هزار متر مربع کف پوش استاندارد در محوطه وسایل بازی نصب کردیم .

نصب 20هزار متر مربع کف پوش استانداردکومه مدیر عامل سیما منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: در 5سال گدشته قدم هایی به سمت استاندارد سازی  وسایل بازی برداشته شده است و با توسعه شهر و توسعه پارک ها در سطح شهر ماهم امکانات ورزشی و وسایل بازی کودکان توسعه دادیم .

و ی ادامه داد:با هماهنگی اداره استاندارد کرمانشاه سال 96 اکثر وسایل فرسوده و مستهلک که فلزی بودند از سطح شهر جمع آوری شدند و وسایل استاندارد و پلی اتین نصب کردیم.
 
 کومه گفت: در سال گذشته 20هزار متر مربع کف پوش استاندارد و  بیش از سی وسیله جدید در محوطه بازی  نصب کردیم.
 
 وی ادامه داد: در پارکها که حجم بیشتری شهروندان حضور دارند و نظارت ها بر وسایل بازی و امکانات ورزشی  روزانه انجام می شود و صبح ها و بعد از ظهرها اکیپ شهرداری  این تجهیزات بررسی می کند تا بتوانیم از هر اتفاق ناگوار جلوگیری کنیم.
 
 وی بیان کرد : اکنون  ست های ورزشی دستور العملی به آن ها نصب  و نوع استفاده مشخص است برای معلولین و جانبازان در تعدادی پارک ها ست ویژه وسایل وصل کردیم  که بیشترین جانبازان در شهرک الهیه  حضور دارند و ست ورزشی  در انجانصب کردیم.

 
 انتهای پیام/ز

اختصاص امکانات ورزشی برای جانبازان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.