امام جمعه آبادان گفت: اين شهر به مدیری کارآمد نیاز دارد که بتواند از مشکلات شهر بکاهد و باری از دوش مردم بردارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت ‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه آبادان گفت: استاندار خوزستان و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در انتخاب فرماندار جدید این شهر سهم خواهی نکنند.

وی افزود: در انتخاب فرماندار کاری به تفکر سیاسی نداریم ولی فردی باید به ‌عنوان فرماندار آبادان انتخاب شود که ولایی باشد و گرهی از مشکلات این شهرستان باز کند.

امام جمعه آبادان گفت: مواظب باشیم اگر فردی به‌عنوان فرماندار انتخاب شود که نتواند به مشکلات مردم رسیدگی کند بودن شک مردم نیز در انتخاب خود تجدیدنظر خواهند کرد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشور اشاره کرد و افزود:در کنار جنگ سخت و نظامی، فرهنگی و سیاسی دشمن جبهه جنگ اقتصادی را علیه کشور آغاز کرده است.

وی توجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری را متذکر شد و گفت:رهبری در چند سال گذشته به‌خوبی نقاط ضعف را مورد اشاره قرار داده بود که متأسفانه به آن توجه نشد.

امام‌جمعه آبادان همچنین برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل فساد اقتصادی در کشور را خواستار شد و افزود:مبارزه با فساد باید به مطالبه عمومی از قوه قضائیه تبدیل شود و همه مردم با هوشیاری باید مطالبه گر باشند.

وی به ‌روز بیست و یکم مرداد ماه روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت:صنایع کوچک از ارکان توسعه و اشتغال‌زایی، کارآفرین و نوآوری در تولید در کشور هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور افزود:حمایت از صنایع کوچک علاوه بر ایجاد فرصت های جدید شغلی افزایش صادرات را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.