امام جمعه اردکان گفت: متاسفانه اقتصاد کشور به گونه‌ای پیش می‌رود که مراجع تقلید برای دومین بار برای دفاع از وضع معیشتی بیانیه صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محمد علی محیطی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن  تسلیت شهادت حضرت امام جواد علیه السلام افزود: همه‌ی ما با زندگینامه‌ی تعدادی از ائمه آشنایی داریم و متاسفانه زمان زیادی برای مطالعه زندگینامه‌ی همه‌ی ائمه نمیگذاریم و هر شخصی زیبایی‌های زندگینامه‌ی امام جواد (ع) را مطالعه کند قطعا جذب خواهد شد.

امام جمعه موقت اردکان افزود: اگر جوانان زندگی امام جواد (ع) را مطالعه کنند قطعا به وجود چنین ائمه‌ای افتخار کرده و هیچ وقت جذب دشمنان نخواهند شد.

خطیب موقت اردکان بیان داشت: ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی در تقویم ملی کشور ثبت شده  و علت این نام گذاری به جهت مقاومت حزب الله لبنان بود که توانست در جنگ ۳۳روزه رژیم صهیونیستی را شکست دهد و آمریکا همراه با سه کشور مصر، عربستان و خود رژیم غاصب اسرائیل به حمله به حزب الله لبنان حمله کردند و مقاومت حزب الله در برابر ان‌ها باعث شد حزب الله پیروزی شود.

حجت الاسلام محیطی گفت: کاهش قیمت ارز و طلا در بازار اخیر که البته نسبت به نرخ اولیه ارز و طلا قیمت پایین نیامده و بیش از سه ماه قیمت دلار افزایش پیدا کرده است و متاسفانه اقتصاد کشور به گونه‌ای پیش می‌رود که مراجع تقلید برای دومین بار برای دفاع از وضع معیشتی بیانیه صادر کردند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.