فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: وارد کننده گوشی موبایل به کشور در دام قانون افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی الهامی، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به مبارزه جدی با جرائم اقتصادی و مخلان اقتصاد کشور، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دزفول با همکاری ماموران نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز شهرستان موفق شدند یک مجرم اقتصادی که با سوء استفاده از سامانه ثبت سفارش تلفن همراه مسافری اقدام به ثبت و ورود تعداد یک هزار و 60 گوشی کرده بود، شناسایی نمایند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفا متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی این اخلالگر اقتصادی را دستگیر کردند.

سرهنگ الهامی در ادامه افزود: متهم در بازجویی به جرم خود مبنی بر ثبت تعداد یک هزار و 60 دستگاه گوشی تلفن همراه اعتراف نمود و پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضائی با قرار 400 میلیارد ریال راهی زندان شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در شرایط کنونی ارتکاب اینگونه اعمال سودجویانه حرکت در مسیر اهداف دشمن بوده بیان کرد: پلیس وظیفه خود می داند با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد کرده و نسبت به معرفی آنان به مراجع قانونی اقدام نماید.

انتهای پیام/گ

قاچاقچی موبایل دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار